سخنگوی باشگاه استقلال گفت: بحث برکناری قلعه‌نویی بعد از دربی و لیست مازاد استقلال که این روزها صحبتش مطرح می‌شود صحت ندارد.
سید سعید افجه‌ای سخنگوی باشگاه استقلال با حضور در غرفه خبرگزاری فارس ، در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در ابتدا در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص اینکه آیا مدارک باشگاه برای ارائه به سازمان خصوصی‌سازی کامل شده یا خیر اظهار داشت: البته آقایان افشارزاده و توفیقی در جریان این موضوع هستند ولی معمولاً در جلسات هفتگی و گزارش‌هایی که ارائه می‌شود این مباحث را مرور می‌کنیم.

وی افزود: قرار است یکشنبه جزئیات را مطرح کنیم و قبول داریم که این قانون مجلس محترم شورای اسلامی است و سیاست وزارت ورزش به این شکل پیش رفته که خصوصی‌سازی را انجام بدهیم و هیأت مدیره هم پیگیر آن است.

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا مشکلات مالی باشگاه حل شده یا خیر گفت: من توضیحی در مورد اسپانسر بدهم و اینکه شرکت صنایع ایران نوین همکاری خوبی با ما داشته و حتی یک گام از ما جلوتر بوده است البته تا امروز مشکلاتی هم به وجود آمده که یکی از آنها عدم پخش بازی‌ها در هفته‌های گذشته بود که دو هفته اسپانسر ما را از بحث تبلیغات محروم کرد ما چند زمانبندی داریم که مبالغ بازیکنان را پرداخت کنیم و این یکی از وظایف باشگاه است اما پرداختی مختص یک بازیکن خاص نمی‌شود و سعی می‌کنیم عدالت صورت بگیرد. اطمینان داریم که اسپانسر با ما همکاری لازم را انجام می‌دهد و بازیکنان هم با مقداری صبر و تحمل به پول خود می‌رسند.

شایعه جدایی تیموریان در نیم‌فصل از استقلال مطرح شده است افجه‌ای در این خصوص گفت: اینها مسائل مدیریتی است که افشارزاده باید پاسخ بدهد اما اجازه بدهید نیم‌فصل برسد و ما در این مورد به جمع‌بندی برسیم. لیست مازاد استقلال شایعه‌ای بیش نیست چون هنوز به نیم‌فصل نرسیده‌ایم اما به لحاظ قانونی باید بازی با پرسپولیس تمام شود و در موردبازیکنان صحبت کنیم.

افجه‌ای در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شود در صورت عدم نتیجه‌گیری استقلال در دربی قلعه‌نویی برکنار می‌شود گفت: به شخصه اعتقادم این است که ما نباید به کادر فنی فشار وارد کنیم و همه اعضای هیأت مدیره حامی امیر قلعه‌نویی هستند و سرمربی استقلال به همراه ۷، ۸ نفر از پیشکسوتان که کمک‌هایش هستند تلاش‌های خود را انجام می‌دهد. بحث برکناری اصلاً صحت ندارد و معتقدیم باید به تمامی کادرهای فنی فرصت بیشتری داده شود و آنها در آرامش کار خود را دنبال کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.