مدیرعامل اسبق پاس و استیل‌آذین گفت:‌ کسانی که می‌گفتند ورزش جای رفتارهای دینی نیست الآن بیایند و پاسخگوی وضعیت فعلی باشند.
مصطفی آجرلو با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در خصوص شایعه مدیرعاملیش در باشگاه پرسپولیس گفت: همانطور که خودتان گفتید این مسئله شایعه است و صحبتی با من در اینباره انجام نشده البته قبل از شروع فصل صحبت از حضور من به عنوان مدیرعامل استقلال مطرح بود و الآن مرا نامزد مدیرعاملی پرسپولیس کرده‌اند. همانطور که گفتم در اینباره حرفی با من زده نشده و همه چیز در حد شایعه است.

مدیرعامل اسبق باشگاه پاس و استیل‌آذین درباره رواج بی‌اخلاقی فوتبالیست‌ها در حال حاضر ادامه داد: وقتی موضوع بی اخلاقی به میان می‌آید نمی‌توانیم فقط به معلول نگاه کنیم و علت را نبینیم. باید بپذیریم اتفاقات امروز در ورزش دروی همان چیزی است که پیش از این کاشته‌ایم و به نظر می‌رسد برای جبران باید کارهای زیادی انجام داد. می‌گویند صلوات دو کاربرد دارد اول اینکه پاک‌کننده گناهان است و دوم اینکه خیر و برکت می‌آورد و ما هم باید رفتاری داشته باشیم که هم عیب‌ها را پاک کنیم و هم بتوانیم با مدیریت درست و دینی کارها را پیش ببریم.

وی اظهار داشت: دوستانی که آن زمان می‌گفتند ورزش جای رفتارهای دینی نیست الآن باید پاسخگو باشند. روزگاری دوستان ما می‌گفتند که باید در ورزش با رفتار، اخلاق و مدیریت دینی کار کرد اما عده‌ای می‌خندیدند و الآن آن افراد باید پاسخگوی وضعیت فعلی باشند به نظر من جمهوری اسلامی ایران باید آورده‌ای داشته باشد  فقط نباید به اداره کشور فکر کرد چرا که همه جای دنیا هم کشورهایشان را اداره می‌کنند و در این صورت چه فرقی بین اداره جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورهاست؟ هیچ فرقی نیست مگر اخلاق و رفتار دینی در اداره کشور.

آجرلو تصریح کرد: وقتی ما شعار می‌دهیم جمهوری اسلامی ایران مگر می‌شود رفتاری در کشور نباشد که با دین، قرآن، شهدا و هل بیت(س) همراه نباشد؟ حضرت امام(ره) در وصیتنامه‌شان همان حدیث ثقلین را تکرار کردند که دو پیام داشت که این می‌تواند فرهنگ مکتوب ما باشد اول اینکه عترت و اهل بیت(س) و دوم قرآن. اگر در کنار کارهای جاری و اداره کشور این دو مقوله مهم را همراه کنیم آیا دیگر شاهد چنین رفتارهای تلخی از همه مردم و به خصوص ورزشکاران شاهد هستیم؟!‌ ما باید اصلاح را از خودمان شروع کنیم و جامعه ورزش هم باید اصلاح را از خودش شروع کند. وقتی ورزشکاران خودشان را اصلاح‌ کنند قدم‌های جدی‌ای در اینباره برداشته خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.