بازیکنان استقلال با دیدن سرپرست این تیم سالگرد درگذشت پدرش را تسلیت گفتند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال ساعت ۱۵:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* کرارجاسم، آرش برهانی، محمد قاضی، هرایرمگویان و یعقوب کریمی به همراه ملی‌پوشان استقلال غایب بودند. همچنین محمود فکری مربی استقلال هم با ۱۵ دقیقه تاخیر در محل تمرین حضور یافت.

* آرش برهانی و محمد قاضی در کلینیک دکتر امین نوروزی حضور داشتند و مگویان نیز در اردوی تیم ملی ارمنستان است و شنبه به تهران باز می‌گردد. یعقوب کریمی دیگر غایب استقلال به دلیل سرماخوردگی شدید با تصمیم کادر فنی در تمرین شرکت نکرد. پژمان نوری نیز در دوبی به سر می‌برد.

* امیر قلعه‌نویی ابتدا به مدت چند دقیقه با شاگردان خود صحبت و سپس نظاره‌گر تمرین شد.

* تمرین امروز هم بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار شد و تنها حدود ۱۰ نفر پشت درهای بسته کمپ حضور داشتند.

* روز گذشته سالگرد درگذشت پدر میرشاد ماجدی سرپرست استقلال بود که به همین منظور، بازیکنان استقلال درگذشت پدر ماجدی را به وی تسلیت گفتند. همچنین بازیکنان به محض ورود به کمپ در خصوص به زندان رفتن محمد مایلی‌کهن با یکدیگر صحبت می‌کردند.

* ماجدی که پیش از آغاز تمرین در سازمان لیگ حضور یافته بود، در خصوص برگزاری دیدار جام حذفی بین استقلال و ذوب‌آهن با امیر قلعه‌نویی گفت‌وگو کرد. ظاهرا قرار است این دیدار در تاریخ ۷ آذر در اصفهان برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال دوم آذرماه از هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر باید به مصاف تیم پرسپولیس برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.