رئیس پیشین باشگاه رئال مادرید ادعا کرد که شیاطین سرخ پیش از فروش ستاره پرتغالی پیشین خود به رئال مادرید، قصد فروش او را به بارسلونا داشته‌اند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم،  رامون کالدرون رئیس پیشین باشگاه رئال مادرید فاش کرد که سران منچستریونایتد کریستیانو رونالدو را به بارسلونا پیشنهاد داده بودند. رونالدو در ماه جولای سال ۲۰۰۹ با قراردادی ۸۰ میلیون یورویی اولدترافورد را به مقصد سانتیاگوبرنابئو ترک کرد اما طبق ادعای کالدرون مذاکرات میان دو باشگاه برای این جابجایی از مدت‌ها پیش از آن آغاز شده بود.

کالدرون گفت: رونالدو قرار بود در فصل ۲۰۰۹-۲۰۰۸ به رئال مادرید ملحق شود و ما تا آستانه عقد قرارداد هم پیش رفته بودیم تا اینکه رونالدو با من تماس گرفت. آن زمان من برای برگزاری یک بازی دوستانه به بوگاتا (پایتخت کلمبیا) رفته بودم و رونالدو گفت «ببخشید آقای رئیس اما من امسال نمی‌توانم به رئال مادرید ملحق شوم. من خودم را به سرالکس متعهد می‌دانم و از برخی جهات او برایم مانند یک پدر است. واقعاً برای حمایت هواداران و کارهایی که منچستریونایتد برایم انجام می‌دهد ارزش قائلم اما نگران نباشید چون سال آینده به شما ملحق خواهم شد».

وی افزود: این همان اتفاقی بود که رخ داد. او برای ترک منچستریونایتد و قراردادی ۸۰ میلیون یورویی با مسئولان این باشگاه مذاکره کرد و وقتی منچستری‌ها اعلام کردند که رئال مادرید می‌تواند برای جذب او دست به کار شود، در ماه دسامبر با او به توافق رسیدیم. خنده‌دار است و نمی‌دانم چرا اما فرگوسن نسبت به ما کمی حساسیت داشت و انگار خیلی دوست نداشت رونالدو به رئال مادرید بیاید.

رئیس پیشین رئال مادرید تصریح کرد: فرگوسن گفت نه و اینکه کریستیانو نباید منچستر را به مقصد رئال مادرید ترک کند و به همین دلیل سران باشگاه رونالدو را به بارسلونا و چند باشگاه دیگر پیشنهاد دادند. بارسا هم آماده بود و گفت حاضر است رقمی که من‌یونایتد بابت فروش رونالدو می‌خواهد را بپردازد. با این حال مهمترین چیز این بود که خود رونالدو نمی‌خواست به بارسلونا برود و گفت یا رئال مادرید یا هیچ چیز و ماجرا اینگونه تمام شد. برای من مایه افتخار است که او به رئال مادرید آمد و بیشتر احساس افتخار می‌کنم زمانی که بازی‌ها و گل‌هایش را می‌بینم.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.