کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: علی دایی آدمی است که به دنبال منافع خودش است و علاقه‌‌ای ندارم با اینجور آدم‌ها رابطه‌ای داشته باشم.
به گزارش خبرگزاری فارس، علی کریمی به مناسبت تولدش مهمان برنامه ۹۰ بود در مورد اینکه زیاد می‌خندی یا کم گفت: اگر زیاد بخندیم می‌گویند شیرین است و اگر کم بخندیم می‌گویند بداخلاق باید هر چیزی به جای خودش باشد. البته کم هم صحبت می‌کنم اما موقع صحبت‌ کردن همه کمر حرفی‌ها یا جبران می‌کنم.

وی در مورد تولدش گفت: شانس ما کسی هم کادو نمی‌دهد و یکسری هم پول می‌خواهند هزینه روی دست ما می‌گذارند دعا می‌کنم تولدم یک سال در میان باشد در بچگی هم اصلاً یادم نبود کی تولدم است.

کریمی با بیان اینکه در درس نخواندن نخبه بودم در مورد محل زندگیش گفت: در وردآورد بودیم و سپس به مارلیک رفتیم در بچگی خیلی شکمو بودم و همیشه یک ساعت برای بازی‌ها می‌رفتم تا بتوانم غذا بخورم حتی در بازی‌های آسیا و قبل از دیدار با چین نیز همین کار را کردم و راحت خوابیدم  ناگهان فهمیدم در ترکیب تیم هستم و توی سرم زدم اما بعد همه چیز ختم به خیر شد.

وی یادآور شد: از اول دروازه‌بانی را دوست داشتم اما دیدم فرشید هست و در گلری چیزی کاسب نمی‌شوم و به جلوی زمین رفتم و عابدینی آمد و به من گیر داد و حتی به من گفتم اگر کارگر ساختمانی می‌آوردم بهتر از تو بود.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد تعداد خداحافظی‌های ملی‌اش گفت: دو بار خداحافظی کردم اصلاً دوست دارم خداحافظی کنم دوباره فردا سلام کنم آیا ایرادی دارد؟!

وی با یادآوری دوران کودکی‌اش تأکید کرد: در بچگی پول زیادی نداشتیم تا خرید کنیم که این برای ما عقده شد و اگر روزی دستمان به دهانمان رسید آن را جبران کنیم البته علاقه‌ای به ماشین نداشتم و بیشتر به دنبال کفش و لباس بودم چون در بچگی‌هایمان برای مهمانی و فوتبال می‌توانستیم یک کفش بخریم و انتخاب من همیشه کفش میخی بود.

کریمی در مورد اینکه چه غذایی را دوست دارد، گفت:‌علی پروین وضعش خوب بود و همیشه آبگوشت و کباب می‌خورد اما در رده‌های سنی بارها اتفاق افتاده بود که کیک و نوشابه می‌خوردم البته پروین پاچه هم دوست داشت و می‌گویند آنهایی که مشکل مچ دارند باید پاچه بخورند و اگر اینطور باشد من هم پاچه دوست دارم البته علی پروین از اسطورهای فوتبال ما و باشگاه پرسپولیس است.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد علی دایی گفت: دایی کسی است که دنبال منافع خودش است و دوست و رفیق برایش ارزشی ندارد. وقتی منافعش باشد دوست و رفیق هم هستند این حرف من را گذر زمان ثابت کرده است و در مجموعه علاقه‌‌ای ندارم با این طور آدم‌ها رابطه‌ای داشته باشم.

برنامه ۹۰ گلچینی از برنامه هفته قبل را نشان داد که کریمی حرف‌های زیر را مطرح کرده بود:

* من با استقلال هم قرارداد داخلی امضا کرده بودم.

* همیشه لایی‌خورم خوب بود.

* ماگات گفت اینجا دوبی نیست و به خودت فشار بیاور.

* کسانی که جنبه نداشته باشند هر حرفی بد برداشت می‌کنند.

* قیافه‌ام شبیه چیپ می‌ماند.

* وقتی اتفاقات قاطی می‌شود یک مرتبه می‌شود شوت زیر ساک.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )