سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید طبق توافق‌شان با سازمان خصوصی سازی عمل می کند و تا آخر آذرماه صورت های مالی را به این سازمان ارائه می‌دهد.

بهروز منتقمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره جلسه با مسئولان سازمان خصوصی سازی اظهار کرد: دوشنبه مسئولان سازمان خصوصی سازی به باشگاه پرسپولیس آمدند و درباره روند همکاری‌مان جلسه‌ای را برگزار کردیم. صحبت های خوبی در این جلسه مطرح شد و قرار شد ما طبق توافقی که از قبل انجام داده بودیم با سازمان خصوصی سازی به همکاری مان ادامه دهیم.

وی افزود: صورت های مالی سال‌های ۹۰ و ۹۱ آماده است و صورتهای سال ۹۲ نیز را آماده کرده‌ایم و امضای مدیرعامل پیشین را گرفته ایم اما برای صورت های مالی سال ۹۳ توافق کرده‌ایم که تا پایان آذرماه به سازمان خصوصی سازی ارائه دهیم. ان شاالله تا پایان آذرماه تمام صورت های مالی را به این سازمان ارائه می‌دهیم و تمام کارهایی که برای واگذاری باشگاه لازم است را انجام می‌دهیم و بعد از آن این سازمان خصوصی سازی است که باشگاه را چگونه و با چه ارزشی واگذار کند.

وی تاکید کرد: از کسانی که درباره واگذاری باشگاه اظهارنظر می‌کنند می‌خواهم صحبت‌های عوام فریبانه مطرح نکنند، زیرا ما طبق توافقمان با سازمان خصوصی سازی عمل می‌کنیم و مشکلی هم در این باره وجود ندارد.

منتقمی در ادامه درباره جلسه اش با مهدی تاج نیز گفت: عصر دوشنبه به دیدار آقای تاج رفتم تا در مورد تاریخ داربی و هماهنگی لازم صحبت کنیم. صحبت های خوبی مطرح شد و امیدوارم داربی خوبی برگزار کنیم. در این جلسه درباره سقف بودجه باشگاه هم صحبت شد و با توجه به اینکه سقف بودجه باشگاه ما ۱۸ میلیارد تومان است و تا به الان حدود ۱۶ میلیارد هزینه کرده ایم می‌توانیم باز هم هزینه کنیم.

وی ادامه داد: در جلسه امروز هم درباره جذب بازیکنان سرباز به ما گفتند باید با باشگاه های مبدا که این بازیکنان را در اختیار دارند صحبت کنیم و نسبت به جذب این بازیکنان به صورت قرضی اقدام کنیم.

منتقی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا خودتان گزینه مدیرعاملی باشگاه هستید، به ایسنا گفت: من خودم علاقه ای به مدیرعاملی در باشگاه پرسپولیس ندارم. تا الان مسئولیت های زیادی داشته‌ام ولی نمی‌خواهم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شوم. تا الان هم برحسب وظیفه ام به این باشگاه کمک کرده‌ام و در تلاش هستم تا صورت های مالی باشگاه را ابتدا آماده کنم و پس از آن تیم را برای حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی آماده کنم. امیدوارم هواداران هم کنار ما باشند و به ما کمک کنند تا در این امر موفق عمل کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.