دو بازیکن فوتبال تیم‌های پرسپولیس و پیکان نسبت به تعویض‌شان اعتراض کردند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های پیکان و پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۱۵ امروز (پنجشنبه) به مصاف رفتند که حاشیه نیمه دوم این بازی به شرح زیر است:

* هواداران تیم پرسپولیس بارها علیه سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان تیم پیکان شعار سر دادند و به کنایه ایمون زاید، بازیکن پیشین تیم پرسپولیس را تشویق کردند.

* هر زمان که محمد نوری و محسن بنگر، بازیکنان تیم پرسپولیس در محوطه جریمه پیکان موقعیت از دست می‌دادند، مهدی رحمتی با آنها شوخی می‌کرد. 

* هنگامی که منصور ابرهیم زاده تصمیم گرفت فشنگچی را از زمین خارج کند این بازیکن نسبت به تعویض خود معترض شد و زمانی که روی نیمکت نشست پیراهن خود را به زمین کوبید.

* طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه تختی ۱۰ هزار و ۳۰۰ نفر برای تماشای دیدار پیکان - پرسپولیس در ورزشگاه حضور یافته بودند.

* پیش از گل محمد نوری هواداران پرسپولیس خواستار حضور محمد عباس‌‌زاده در زمین بودند و از درخشان خواستند که این بازیکن را وارد زمین کند اما درخشان تصمیم گرفت پیام صادقیان را از زمین خارج و مهدی طارمی را وارد زمین کند. این مسئله باعث اعتراض صادقیان و هواداران پرسپولیس شد. صادقیان با اعتراض به درخشان به سمت نیمکت پرسپولیس رفت.

* پس از گل محمد نوری هواداران پرسپولیس علیه رحمتی شعار سر دادند. رحمتی با فریادی بلند نسبت به عملکرد بازیکنان پیکان انتقاد می‌کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )