سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اُفت سرعت بازی و کم‌کاری بازیکنانش را مسبب حذف مدافع عنوان قهرمانی جام اتحادیه انگلیس از گردونه این رقابت‌ها دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، شکست ۲ بر صفر منچسترسیتی برابر نیوکاسل در مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس، شمار بازی‌های بدون برد پی‌درپی شاگردان مانوئل پیگرینی را به عدد سه رساند و همین موضوع سبب شد که سرمربی شیلیایی آبی‌پوشان شهر منچستر اعتراف کند نگران وضعیت فعلی تیمش است.

شاگردانش پیگرینی که دیگر شانسی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در جام اتحادیه ندارند، در ابتدای هفته جاری در هفته دهم لیگ برتر در خانه وستهام نیز تن به شکست دادند و پیش از آن در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر زسکامسکو متوقف شده بودند.

پیگرینی در خصوص وضعیت فعلی تیمش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما خوب بازی نمی‌کنیم و به اندازه کافی مسئولیت‌پذیر نیستیم. به اندازه کافی گل نمی‌زنیم و در عوض گل‌های فراوانی دریافت می‌کنیم. باید نگران این وضعیت باشیم. ما در هیچ یک از سه بازی خود در این هفته و هفته گذشته برنده نشدیم.

پیگرینی افزود: من نگران وضعیت موجود در تیمم هستم، چون آنطور که همیشه بازی کرده‌ایم، بازی نمی‌کنیم. برابر نیوکاسل ما دو گل بسیار آسان دریافت کردیم. این شیوه بازی همیشگی منچسترسیتی نیست و سرعت پاس‌های‌مان اُفت کرده است. به هر حال اکنون یکی از تورنمنتی‌هایی که در آن حضور داریم کم شده است و از این به بعد می‌توانیم با تمرکز بیشتری روی سایر تورنمنت‌ها تمرکز داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.