سرمربی رم پس از پیروزی مقابل چزنا و هم‌امتیاز شدن با یوونتوس در صدر جدول اعلام کرد اهمیتی نمی‌دهد که یوونتوس چه نتایجی کسب می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، رودی گارسیا پس از پیروزی شب گذشته تیمش مقابل چزنا در شب شکست یوونتوس در هفته نهم رقابت‌های سری آ ایتالیا اعلام کرد شکست یوونتوس برایش اهمیتی نداشته است.

گارسیا که تیمش هم‌اکنون به یوونتوس در صدر جدول رسیده است، اظهار داشت: رسیدن به پیروزی برای ما مهم بود و این تمام چیزی است که اهمیت دارد. نتیجه یوونتوس اهمیتی برایم ندارد. من روی تیم خودم تمرکز کرده‌ام و مسئله مهم این است که رم راهش را ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: اعتماد به نفس بسیار زیادی داریم؛ اما وقتی مقابل تیمی بازی می‌‌کنید که با یازده بازیکن دفاع می‌کند، باید دیر یا زود قفل دروازه آنها را بشکنید. توانستیم خیلی زود در نیمه اول گلی حیاتی به ثمر برسانیم؛ اما بازی تمام نشده بود. باید از پیروزی خود مطمئن می‌شدیم و به همین دلیل مجبور بودیم گل دوم را بزنیم و در نیمه دوم این کار را کردیم.

سرمربی رم خاطرنشان کرد: امشب توانستیم یک بار دیگر دو گل بزنیم؛ اما دروازه‌بان چزنا بسیار عالی بازی کرد و ما چند موقعیت خوب را در شرایط تک به تک از دست دادیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.