سرمربی ۴۷ ساله بانوی پیر معتقد است اشتباهات سهوی بازیکنانش و فشاری که المپیاکوس به شاگردانش وارد کرد از عوامل اصلی شکست شاگردانش مقابل نماینده یونان بودند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان خود، المپیاکوس یونان شدند، گفت: ما دچار اشتباهات سهوی زیادی در این بازی شدیم و در مقابل المپیاکوس هم به خوبی به ما فشار آورد و بازیکنان این تیم در ضدحملات خیلی تأثیرگذار بودند.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس خاطر نشان کرد: در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم ولی متأسفانه فرصت‌های خود را از دست دادیم. از این شکست ناراحتم ولی هنوز سه بازی دیگر در این گروه در پیش داریم. مسئولیت این شکست را هم بر عهده می‌گیرم.

وی افزود: ما در نیمه نخست پایین از سطح انتظار بودیم. بر این باور بودم که آندره‌آ پیرلو می‌توانست بازی یوونتوس را سر و سامان ببخشد ولی المپیاکوس به خوبی بازیکنان ما را تحت‌فشار قرار داد. حتی با وجود شکست مقابل اتلتیکومادرید و المپیاکوس هنوز اطمینان دارم که یووه می‌تواند از گروه A صعود کند.

سرمربی بیانکونری در پایان تأکید کرد: انتظار داشتیم المپیاکوس در نیمه زمین خود بنشیند و چشم به ضدحملات داشته باشد و دقیقاً آنها از همین طریق به تک‌گل خود رسیدند. به هر حال باید این بازی را به فراموشی بسپاریم و روحیه تیم با این شکست به هم نخواهد ریخت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.