سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از باز بودن پرونده مهرداد پولادی خبر داد و اعلام کرد وضعیت قرارداد این بازیکن را پیگیری خواهند کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهروز منتقمی در خصوص وضعیت قرارداد مهرداد پولادی با باشگاه پرسپولیس به سایت این باشگاه گفت: مهرداد پولادی با توجه به پرونده بازنگری در معافیت‌های پزشکی، امکان همراهی پرسپولیس در رقابت‌های این فصل را ندارد اما با توجه به اینکه بازیکنان سرباز هم پس از پشت سر گذاشتن این دوره مقدس باید باقیمانده مدت قرارداد خود را در اختیار باشگاه دارای قرارداد باشند، ما همچنان پیگیری‌های خودمان را در سازمان لیگ و مراجع ذیربط در فدراسیون فوتبال ادامه خواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه باشگاه پرسپولیس پیگیر بازگشت پولادی به این تیم است، افزود: پیش از این مستندات خود را همراه نامه‌ای در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داده‌ایم اما هنوز نسبت به آن پاسخی دریافت نکرده‌ایم. از نظر ما این موضوع به معنای باز بودن پرونده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت‌های مالی به بازیکنان در این هفته نیز گفت: این برنامه به طور منظم طبق یک روال سیستمی دنبال می‌شود و پرداخت‌های مربوط به این هفته نیز صورت گرفت و مبلغ مورد نظر به حساب بازیکنان واریز شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.