تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی تدارکاتی‌اش در پرتغال، توانست استرویل را با ۲ گل شکست دهد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی تدارکاتی‌اش در اردوی پرتغال صبح امروز به وقت محلی به مصاف تیم استرویل رفت و با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد.

این بازی ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه اختصاصی استرویل برگزار شد. گل‌های تیم ایران را سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در نیمه دوم به ثمر رساندند.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی دو تیم متفاوت را روانه میدان کرد.

تر کیب تیم ملی در نیمه نخست:
علیرضا حقیقی، هاشم بیگ‌زاده، امیرحسین صادقی، وحید امیری، امید ابراهیمی، احسان حاج صفی، ووریا غفوری، جواد نکونام، رضا قوچان نژاد، اشکان دژاگه و کریم انصاری فرد.

در نیمه دوم هم تیم ملی با ترکیب زیر بازی کرد:
محسن فروزان، پژمان منتظری، مهرداد پولادی، مرتضی پورعلی‌گنجی، احمد عبدالله‌زاده، مسعود شجاعی، سروش رفیعی، خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون.

کی‌روش به سید جلال حسینی که با آسیب دیدگی جزئی مواجه است در این بازی استراحت داد. همچنین دروازه‌بان‌های تیم ملی هر کدام ۳۰ دقیقه بازی کردند و فروزان در دقیقه ۳۰ به جای حقیقی وارد میدان شد و در دقیقه ۶۰ هم بیرانوند در ترکیب تیم ملی قرار گرفت.

غریبی، سفیر ایران در پرتغال به همراه برخی از مسئولان این سفارتخانه با حضور در ورزشگاه نظاره‌گر بازیکنان بودند و حدود ۱۰ تا ۱۵ نفر از ایرانیان مقیم لیسبون هم به استادیوم آمدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.