شاید یکی از بهترین انتخاب های باشگاه ملوان در زمان مدیریت جدید این باشگاه را بتوان انتخاب مجید صالح به عنوان دستیار اول سرمربی جدید ملوان تلقی کرد. مربی جوان و با اخلاقی که سابقه کار به عنوان مربی در میادین بزرگی را دارد و با سرمربیان موفقی در طول این سالها همکاری داشته و سابقه کار در کنار کارلوس کی روش و سرمربیگری سایپا را نیز در کارنامه دارد.

به گزارش ایسنا - منطقه گیلان، مجید صالح پس از انتخاب به عنوان مربی جدید ملوان گفت: زمانی که پیشنهاد همکاری با ملوان به من داده شد فکر کردم بهترین فرصت برای کمک به مجموعه ملوان است، البته این به تنهایی میسر نخواهد شد، من از همه پیشکسوتان ملوان رخصت می‌خواهم، کسانی که در واقع عامل اصلی وجود این تیم هستند و آنها بودند که باعث شدند ملوان یک تیم پرافتخار در فوتبال ایران باشد.

وی گفت: من با آقای ایراندوست نیز تماس گرفتم و از او رخصت گرفتم. ایشان بزرگ بنده و پیشکسوت فوتبال انزلی هستند و زحمات زیادی برای تیم ملوان کشید و به هر حال طبیعت فوتبال است، مربیان یک روز می آیند و ممکن است با وجود تمام شایستگی ها اتفاقاتی بیافتد که بر وقف مراد نباشد. من از آقای ایراندوست و تمامی پیشکسوتان فوتبال انزلی اجازه می خواهم تا بتوانم به فوتبال این شهر در حد توان کمک کنم. من قول می دهم با تمام وجود در شهر انزلی کار کنم و تجربیاتم را در اختیار ملوان قرار دهم، ان‌شاالله که بتوانم به کمک سرمربی تیم و همه انزلی‌چی‌ها در این مهم موفق باشم. این تیم، تیم پرافتخاری چه قبل و چه بعد از انقلاب بوده و در کنار افتخارات بزرگش بازیکنان فوق العاده ای را تحویل فوتبال ایران داده است.

وی درباره کار در انزلی و نگاه هواداران ملوان گفت: از بزرگواری مردم انزلی ممنوم، این عزیزان بسیار محبت دارند، من از ۱۶ سالگی فوتبال بازی می کنم، یکی از شهرهایی که همیشه در سطح اول فوتبال ایران بوده و من رفت و آمد بسیار و دوستان خوب زیادی در آن داشته ام همین انزلی بوده و خوشحالم از اینکه می توانم به این مردم با فهم بالای فوتبالشان خدمت کنم. من به تنهایی در این کادر نیستم، در وهله بعدی زمانی که سرمربی بیاید همه ما به خصوص من موظفیم که یک همکار خوب برای او باشیم و بتوانیم جو فوتبال ایران را خیلی زود برای او تشریح کنیم.

صالح با بیان اینکه آشنایی با جو فوتبال ایران پروسه زمان بری است، ادامه داد: این که شهرهای رقبای ملوان چه آب و هوایی دارد، چه مربی با چه تفکر فنی دارد، چگونه تیمی است که قرار است رو به روی تیم ما بازی کند و ... که این موضوع وظیفه من و همکارانم است که بتوانیم همه چیز را برای استیون مهیا کنیم تا بتواند قابلیت های فنی اش را به درستی نشان دهد. این را هم بگویم که ملوان از لحاظ فنی سطح خوبی دارد و تیم آقای ایراندوست به خصوص در دیدار برابر استقلال بسیار خوب بازی کرد و شاید اگر دقیقه ۱۰ بازی داور آن پنالتی و اخراج را برای ملوان می گرفت شرایط دیگری از لحاظ نتیجه در بازی رقم می خورد، یا چند بازی دیگر را که دیدم و آنالیز کردم به نظرم تیم ملوان پتانسیل بالایی دارد و کمی بدشانسی همراهش بوده و جایگاهش در حال حاضر به هیچ وجه مناسب نیست و ما باید برای رساندن ملوان به جایگاه اصلی اش تلاش کنیم.

مجید صالح در ادامه افزود: قطعا شک نکنید که ملوان از لحاظ فنی در حال حاضر پتانسیل بسیار خوبی دارد، ضمن اینکه همیشه این تیم در نیم فصل دوم بهتر بوده و همچنین در بازیهای جام حذفی ملوان همیشه یک قطب مهم در این بازیها بوده و باید این مسابقات جدی گرفته شود. البته خیلی سخت است قول دادن در این زمان اما ما وظیفه و کارمان این است که هرچه در توان داریم را برای برون رفت از این وضعیت ارائه دهیم.

دستیار مویسیلوویچ در پایان گفت: من سال آخری که فوتبال بازی می کردم به تیم هما بازگشتم، تیمی که در آن پرورش یافتم، فصل ۸۲-۸۳ بود که با این تیم به انزلی آمدم، در آن سال ملوان در دسته یک بود، یادم می آید در آن بازی ۵-۱ به ملوان باختیم اما چیزی که بیشتر از هرچیز تیم ما را تحت فشار گذاشته بود حضور حد اکثری هواداران ملوان در استادیوم بود. با وجود اینکه این تیم در دسته یک بود اما حمایتشان هیچ فرقی با زمانی که این تیم در لیگ برتر حضور داشت نمی کرد.

وی گفت: تیمهای زیادی در ایران هستند مانند سایپا، پیکان، نفت تهران و ... که از نعمت تماشاگر محروم هستند اما اینجا هواداران همیشه در هر شرایطی تیمشان را حمایت می‌کنند. هیچوقت فکر نمی‌کردم روزی در انزلی کار کنم و برای این هواداران که به جرات می توانم بگویم در شهر ۲۰۰ هزار نفری انزلی ۸۰ درصد مردم فوتبال را به خوبی می فهمند و تحلیل می‌کنند و این خودش یک نیروی کمک کننده است و باید از نظرات آنها بهره گرفت. دست این عزیزان را می بوسم به آنها اطمینان می‌دهم با کمک آنها که سالها برای این تیم زحمت کشیدند تمام تلاشم را خواهم کرد. این راه، راه سختی است، باید این بار را به کمک یکدیگر به مقصد برسانیم، ملوان ویترین فوتبال انزلی و گیلان است و این تیم باید به جایگاهی برسد که یک نماد و ویترین آراسته از فوتبال انزلی و گیلان در سطح کشور داشته باشیم. هواداران باید در کنار ملوان باشند، مربیان می آیند و می روند در نهایت این ملوان است که می ماند و هوادارانش.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.