تمرین نوبت صبح آبی‌پوشان در سالن مجموعه انقلاب و با لشگری از غایبان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین نوبت صبح تیم فوتبال استقلال ساعت ۱۰ صبح امروز(چهارشنبه) در سالن وزنه مجموعه انقلاب برگزار شد.

* در این تمرین مطابق روزهای گذشته به دلیل حضور بیشتر بازیکنان استقلال در اردوهای تیم ملی، بازیکنان کمی حضور داشتند. پژمان نوری که در تمرینات روزهای گذشته غایب بود به همراه میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی، مهدی کریمیان، محمدرضا خرسندنیا و داسیلوا در تمرین شرکت کرد.

* سجاد شهباززاده و امیرحسین طاحونی بازیکن امید استقلال در تمرین حضور یافتند اما به دلیل آماده نشدن پاسپورت‌شان جهت سفر با استقلال به ارمنستان از کادر فنی خواستند به کارهای خروج از کشور خود رسیدگی کنند.

* حنیف عمران‌زاده، محمد قاضی، کرار جاسم، جواد زرینچه، میرشاد ماجدی و بازیکنان ملی‌پوش استقلال در تمرین حضور نداشتند.

* قرار است فردا (پنج‌شنبه) تیم فوتبال استقلال در دیدار دوستانه به مصاف آرارات تهران برود و احتمالا شب نیز با پرواز چارتر برای اردوی چند روزه راهی کشور ارمنستان شود. البته سفر آبی‌پوشان به ارمنستان هنوز قطعی نیست و هرایر مگویان بازیکن ارمنستانی استقلال که مقدمات این سفر را فراهم کرده، در تماس با مسئولان استقلال خواستار حضور آبی‌پوشان در ارمنستان شد.

مگویان به مسئولان استقلال اعلام کرده مشکلی برای بازی دوستانه نیز وجود ندارد اما با توجه به اینکه استقلال بیشتر بازیکنانش را در اختیار ندارد باید از بازیکنان جوان استفاده کند که این بازیکنان هم با مشکل کارت پایان خدمت و خروج از کشور روبرو هستند.

گفته می‌شود که حریف تدارکاتی استقلال شیراک ارمنستان است.

* تمرین نوبت عصر آبی‌پوشان ساعت ۱۶:۳۰ در زمین شماره ۲ آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، استقلال مانند سایر تیم‌های لیگ برتری تا ۲۶ مهر که بازی‌های جام حذفی آغاز خواهد شد، بازی ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.