مدافع برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از بازی‌های رده ملی اعلام بازنشستگی کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مکسول در حالی در سن ۳۳ سالگی از تیم ملی برزیل اعلام بازنشستگی کرد که تنها ۱۰ بازی ملی در کارنامه‌اش دارد. وی همراه تیم ملی برزیل در جام جهانی ۲۰۱۴ حضور داشت و با این تیم به عنوان چهارمی این رقابت‌ها هم رسید.

مدافع برزیل در خصوص تصمیمش برای بازنشستگی از بازی‌های رده ملی به شبکه رادیویی «France Bleu» گفت: در سن ۳۳ سالگی با توجه به سطحی که مسابقات دارد دوران حضورم در سلسائو به پایان رسیده است. تجربه حضور در جام جهانی ابتدا فوق‌العاده بود ولی در ادامه فشار و مسائل اقتصادی علیه ما شد. نمی‌دانم آیا می‌توانم برای مدت طولانی به بازی‌ام ادامه بدهم یا خیر، هنوز در این خصوص تصمیم نگرفته‌ام. در ماه فوریه خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. شاید این فصل آخر فصل بازیگری‌ام باشد، شاید هم ادامه داشته باشد. همه چیز بستگی به نظر باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و پیشنهاد احتمالی که خواهم داشت، دارد.

بازیکن پیشین تیم‌های آژاکس، اینتر و بارسلونا یادآور شد: شکست مقابل آلمان در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی فاجعه بود ولی تفاوت بین دو تیم نتیجه ۷ بر یک نبود.

وی عنوان کرد: باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بسته شده است. برای رسیدن به این هدف مشتاق و باانگیره هستیم ولی در فوتبال عملی کردن چنین هدفی خیلی دشوار است. فصل گذشته در آستانه رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها بودیم و امیدوارم در فصل جاری بتوانیم به هدف‌مان برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.