عضو هیئت مدیره پرسپولیس معتقد است دغدغه هواداران بیشتر همه پرسپولیسی‌هاست.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد زادمهر پس از جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با امیر رضا خادم در وزارت ورزش و جوانان در خصوص جزئیات جلسه گفت: موضوع ابتدایی جلسه در خصوص برخوردی بود که با کادر فنی قبلی شد و درباره نوع برخورد با علی دایی صحبت‌هایی را انجام دادیم.

وی افزود: به عنوان یک پرسپولیسی به بدترین وجه ممکن با اسطوره‌مان علی دایی برخورد کردیم و اولین سوال در این جلسه این بود که  چرا با کسی که توانسته این همه افتخار کسب کند و مردم او را دوست دارند چنین برخوردی صورت گرفته است. تمام اعضای هیئت مدیره قبول کردند که برخورد بدی با دایی شده و نوع ابلاغ برکناری او درست نبوده است. 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس یادآور شد: خیلی از مربیان و بازیکنان می‌آیند و می‌روند و باید در مراسم بسیار خوبی آنها را بدرقه کنیم. هیچ کس برخوردی را که با کادر فنی شد نمی‌پذیرد. 

زادمهر درباره مسائل دیگری که در جلسه امروز هیئت مدیره صحبت شد، گفت: مشکلات مالی، اسپانسر و پرداخت حقوق بازیکنان و کادر فنی مسائل دیگری بود که در جلسه هیئت مدیره در خصوص آنها صحبت کردیم. دستمزد بازیکنان و کادر فنی باید هفته به هفته یا به صورت ماهانه پرداخت شود تا وقتی که کار آنها تمام شد طلبی از بازیکن نداشته باشند. 

وی بار دیگر به اتفاقاتی که در خصوص برکناری دایی رخ داد اشاره کرد و اظهار داشت: این تنش‌ها به ضرر پرسپولیس تمام می‌شود. دایی زمانی که جای کرانچار را گرفت در مراسمی بسیار حرفه‌ای معارفه و تودیع شد اما این بار حرکتی که انجام دادیم قشنگ نبود و احترامات حفظ نشد. در این جابه‌جایی اگر خدای ناکرده اتفاقی برای کسی می‌افتاد چه کسی جوابگو بود؟ هواداران هر کدامشان کسی را دوست دارند و می‌بینیم که یکی علی کریمی را دوست دارد، دیگری علی دایی را و فرد دیگری حمید استیلی را دوست دارد و به همین دلیل باید احساسات هواداران را در نظر بگیریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: باید خدا را شکر کنیم که اتفاقی برای کسی رخ نداد و همه چیز ختم به خیر شد اما من مانده‌ام اگر اتفاقی رخ می‌داد جوابگو می‌شد یا نه. ما همه قبول داریم که پرسپولیس از هر شخص و نامی بزرگتر است اما این نوع برخورد به هیچ وجه درست نبود. 

زادمهر خاطرنشان کرد: هیئت مدیره هر یک هفته، ۱۰ روز یکبار باید مصوباتش را به مدیرعامل ابلاغ کند و مدیرعامل این مصوبات را بعد از ابلاغ اجرایی می‌کند. این بار برخوردی که شد به هیچ وجه درست نبود و نباید به این نحو کاری صورت بگیرد. تمام هواداران دغدغه پرسپولیس را دارند و مطمئنا از تمام کسانی که در این باشگاه و تیم هستند دلشان بیشتر به حال پرسپولیس می‌سوزد. همه مانند آب رودخانه‌ای هستیم که در کف آن سنگ وجود دارد و این سنگ، پرسپولیس است که همیشه ماندگار می‌ماند. معتقدم باید ادب و احترام را همیشه حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است زلاتکو کرانچار سرمربی پرسپولیس شود، گفت: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد و درخشان قراردادش را به صورت قطعی با پرسپولیس امضا خواهد کرد. هیئت مدیره نیز از او حمایت می‌کند و آقای درخشان به عنوان کاپیتان سابق این تیم و بازیکن تیم ملی باید حمایت شود. او جرات کرد که در چنین شرایطی پای خود را جلو بگذارد تا مشکلات پرسپولیس را حل کند. مطمئنا درخشان با حضور عبدی می‌تواند بهتر از این شود و شرایط را تغییر خواهند داد. 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس افزود: امیدوارم بتوانیم شرایط را بهتر کنیم. علی دایی در آخرین حضورش به بازیکنان اعلام کرد که مانند بازیکنان حرفه‌ای تمرین‌تان را انجام دهید تا پرسپولیس ضربه نخورد. امیدوارم شرایطی به وجود بیاید که پرسپولیس نتیجه بگیرد و بعد از ۷،۸ هفته که تیم نتیجه نگرفت هیئت مدیره تصمیم به تغییر داشت و امیدواریم با این جابه‌جایی نتیجه حاصل شود. 

زادمهر در پاسخ به این سوال که آیا از علی دایی تقدیری خواهد شد یا نه، عنوان کرد: مطمئنا باید مراسمی بگیریم و از علی دایی قدردانی شود. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.