رئیس سابق هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:‌ از اتفاقات به وجود آمده در باشگاه پرسپولیس واقعا متاسفم و مطمئن باشید این مسائل به ضرر تیم تمام خواهد شد.
حسین هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس‌، در خصوص اتفاقاتی که در تیم فوتبال پرسپولیس رخ داده و علی دایی برکنار و حمید درخشان به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده، اظهار داشت: این اتفاقات در شأن نام بزرگ پرسپولیس نیست و دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم. فقط می‌گویم از صمیم قلب متاسفم. چون این مسائل شایسته نام بزرگ پرسپولیس نیست که به دست یکسری افراد غیرعاشق و غیرفوتبال رقم می‌خورد.

وی ادامه داد:‌ برای پرسپولیس خیلی متاسفم. باید بگویم چنین برخوردهایی قطعا به ضرر تیم تمام خواهد شد و مطمئن باشید که ضرر خواهند کرد.

رئیس سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص نحوه برکناری علی دایی تاکید کرد: به هیچ عنوان این رفتار حرفه‌ای نبود. شما ببنید باشگاه سپاهان ۲ روز گذشته کرانچار را برکنار کرد اما به خوبی مراسم تودیع و معارفه برگزار شد. دایی از اسطوره‌های فوتبال است و می‌توانستند با یک تماس تلفنی آرامش را به او برگردانند و تصمیم خود را عملی کنند نه اینکه اینگونه با او خداحافظی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.