عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: منتظر پاسخ کارلوس کی‌روش هستیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شهاب‌الدین عزیزی خادم بعد از جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از نظر ما تکلیف قرارداد با کی‌روش روشن است و اکنون این مربی است که باید پاسخ ما را بدهد و به ایران بیاید. 

وی افزود: در اختیاراتی که ۲۶ اسفند سال گذشته هیئت رئیسه به کفاشیان داد قرار بود او با کی‌روش مذاکره کند.

عزیزی خادم خاطرنشان کرد: تکلیف کی‌روش از نظر ما روشن است و شرایط قرارداد او بعد از چکش‌کاری و مشخص شدن جزئیات بویژه در بحث قرارداد و مسائل مالی برای او ارسال شده است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد: من هم با کفاشیان هم عقیده‌ام که باید مصالح و منافع ملی در این میان لحاظ شود تا قطعا قراردادی که برای کی‌روش ارسال شده همین شرایط را دارد و اکنون این کی‌روش است که باید به ایمیل فدراسیون پاسخ داده و بعد از آن هم به ایران بیاید. 

عزیزی خادم درباره دستیاران کی‌روش تاکید کرد: قرار بود ۲ نفر از دستیاران ایرانی این مربی با پیشنهاد هیئت رئیسه انتخاب شوند که حسین فرکی، مجید صالح، یحیی گل‌محمدی، رحمان رضایی و وحید هاشمیان گزینه‌های پیشنهادی فدراسیون هستند. بحث سوابق بین‌المللی و شرایط کاری از جمله شاخصه‌های این گزینه‌ها بود. همچنین ۴ گزینه هم برای مدیریت تیم فوتبال انتخاب شدند.

وی گفت: کی‌روش باید خودش تصمیم نهایی را بگیرد و قرارداد هم باید بگونه‌ای باشد که از نظر شرایط مالی مطابق با منافع کشور باشد. وزارت امور خارجه هم پیگیر حل مشکل اقامتی کی‌روش در ایران است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.