مربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: پسرم به سن قانونی نرسیده و نمی‌تواند قرارداد حرفه‌ای با باشگاه اتلتیکو امضا کند.
نادر عزت‌اللهی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حضور پسرش سعید در تیم اتلتیکو مادرید گفت: بامداد یکشنبه من و پسرم به اسپانیا می‌رویم تا امور مربوط به عقد قرارداد نهایی شود. البته پیش نویس قرارداد را اینترنتی و ایمیلی امضا کرده‌ایم و قرارداد رسمی هم فکر می‌کنم روز سه‌شنبه امضا شود.

وی در مورد اینکه عزت‌اللهی ابتدا به تیم زیر ۲۳ سال اتلتیکو خواهد رفت، گفت: سعید هنوز به سن قانونی نرسیده بنابراین امکان عقد قرارداد حرفه‌ای با او نیست او باید یک فصل در تیم زیر ۲۳ سال اتلتیکو حضور داشته باشد و من هم مدتی در کنارش در اسپانیا می‌مانم تا او با شرایط آشنا شود.

مربی تیم ملوان در مورد مبلغ قرارداد عزت‌اللهی با اتلتیکو، گفت: برخی سایت‌ها مبلغ قرارداد ۲۵۰ هزار یورو را برای سعید عنوان کرده بودند که این مبلغ صحیح نیست. در واقع باشگاه اتلتیکو با باشگاه ملوان به توافق رسید و من و پسرم و خانواده عزت‌اللهی مدیون سیروس محجوب هستیم ایشان با بزرگواری با انتقال سعید موافقت کردند و به هیچ عنوان بحث مالی نداشتند و فقط به فکر رشد و پیشرفت عزت‌اللهی بود و ما مدیون محجوب هستیم. امیدوارم که حضور عزت‌اللهی در اسپانیا زمینه رشد و پیشرفت سایر بازیکنان جوان فوتبال ایران به ویژه بازیکنان ملوان فراهم شود راه انتقال سایر بازیکنان جوان ایرانی به باشگاه‌های اروپایی هموار شود. البته طبق قانون فیفا با توجه به رشد و پرورش سعید در باشگاه ملوان بابت این انتقال حق باشگاه ملوان محفوظ است.

وی ادامه داد: خود من هم نگاهم به انتقال سعید به اسپانیا نگاه مالی و مادی نبود همین که او بتواند نماینده شایسته‌ جوانان ایرانی در اروپا باشد برای من کافی است و باعث سربلندی من است.

عزت اللهی در مورد اینکه پسرش زیر نظر سیمئونه تمرین خواهد کرد یا مربی دیگری، گفت: در باشگاه‌های اروپایی همه مربیان با هم در ارتباط هستند و وقتی باشگاه اتلتیکو روی یک جوان ۱۷ ساله آسیایی سرمایه‌گذاری می‌کند در واقع برنامه بلند مدت برای او دارد و می‌خواهد بداند که این بازیکن چه شرایطی دارد و به طور کامل او را زیر نظر می‌گیرد.

مربی ملوان در مورد اینکه چرا سعید مقابل پرسپولیس بازی نکرد و دلیل محرومیت سه‌ هفته‌ای او چه بود، گفت: کمیته انضباطی فصل گذشته به دلیل اعتراض سعید به داور او را سه جلسه محروم کرد اما من خودم مربی هستم و شخصیت اخلاقی سعید برایم مهم‌تر از مسایل فنی است و همواره از او خواسته‌ام که به مسایل اخلاقی اهمیت بدهد به هر حال کمیته انضباطی به دلیل اعتراض به داور او را محروم کرد و در بازی با پرسپولیس هم با وجود اینکه سعید در تمامی تمرینات تیم حضور داشت اما ترسیدیم او در این مسابقه سنگین دچار مصدومیت شود و به همین دلیل ترجیح دادیم که از او استفاده نکنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )