کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کارشناس داوری کشورمان گفت: میرشاد ماجدی در امر داوری چیزی برای گفتن نداشته و قصد دارد فضا را ملتهب کند.
محمد فنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اظهارات میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: سکوت، پاسخ من به اظهارات ماجدی است. او در حد و اندازه‌های خودش صحبت می‌کند و چون کارشناس داوری نیست، نباید درباره آن صحبت کنم.

وی با بیان اینکه ماجدی برای منافع تیمش صحبت می‌کند، تصریح کرد: ماجدی در فضای دموکراسی می‌تواند هر حرفی بزند اما او کارشناس داوری نیست و در سوی دیگر من نیز نمی‌توانم در خصوص پست سرپرستی صحبت کنم. متاسفانه این مسائل نشان می‌دهد که در ایران ظرفیت‌ها وجود ندارد.

این کارشناس داوری افزود: رزومه من مشخص است اما صحبت‌های ماجدی برآمده از افکار اوست. در گذشته نیز ماجدی اظهار نظری انجام داده بود که پاسخش را دادم اما در مورد مسئله اخیر بهتر است مردم قضاوت کنند چون آنها آگاه هستند و همه چیز را بهتر می‌بینند.

فنایی با بیان اینکه «۳۰ سال است در امر داوری حضور دارد»، گفت: از صحبت‌هایم منظوری ندارم و طرفداری تیمی را نمی‌کنم. ماجدی در امر داوری چیزی برای گفتن ندارد و قصد دارد با این صحبت‌ها فضا را ملتهب کند. وظایف یک سرپرست چیز دیگری است نه اینکه هر کسی صحبت کرد، ماجدی پاسخش را بدهد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۴ )