کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

شیث رضایی چند روزی است که برای مداوا به باشگاه پرسپولیس می رود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛چند روزی است که شیث رضایی با حضور در کلینیک باشگاه پرسپولیس به مداوای خودش می پردازد.به گفته شاهدان او گاهی اوقات به صورت پنهانی در را باز می کند و تمرین تیم سابقش را تماشا می کند.اما نکته ای که وجود دارد این است که تا امروز علی دایی از حضور شیث در محل تمرین سرخ ها بی خبر بود.سرمربی پرسپولیس وقتی امروز رضایی را دید خطاب به اطرافیانش گفت:«این اینجا چه کار می کنه؟»

شیث رضایی و علی دایی رابطه خوبی با هم ندارند.اختلاف این دو از لیگ برتر ششم شروع شد.زمانی که دایی بازیکن تیم سایپا بود و شیث مدافع تیم دنیزلی.دایی البته سابقه اخراج شیث از پرسپولیس را هم دارد و رابطه این دو معمولا شکرآب بوده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )