جلسه هیات مدیره پرسپولیس به روز شنبه موکول شد تا اختلافات مدیران این تیم حداقل تا آن روز پابرجا بماند.
میثم بهرامی / وقتی از امیر خادم پرسیده می‌شود كه چرا بین اعضای هیات مدیره پرسپولیس اختلاف وجود دارد، جواب می‌دهد كه جنس دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همین است و مطالب مطرح شده در این باشگاه‌ها، گاهی منجر به ایجاد حاشیه می‌شود. وقتی معاون وزیر ورزش به عنوان یكی از كلیدی‌ترین تصمیم گیرنده‌های این باشگاه چنین حرفی می‌زند، هواداران هم نباید انتظار داشته باشند كه تیمشان تا پایان فصل به آرامش برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هیات مدیره پرسپولیس و مدیریت این باشگاه در دو جهت مخالف قرار گرفته‌اند. در یك سوی این میدان جنگ، سیاسی و دوستانش قرار گرفته‌اند و در سوی دیگر رحیمی مدیرعامل باشگاه. سیاسی و كاظم پور كه به عنوان چهره‌های تازه وارد به فوتبال، مقابل رحیمی جبهه گرفته‌اند، اخیرا مصاحبه‌های پرشماری داشته‌اند و در آن‌ها علیه رحیمی صحبت كرده‌اند. سیاسی به عنوان رئیس هیات مدیره حتی گفته كه موقعیت علی دایی سرمربی تیم هم در تیم مستحكم نیست. او در حالی این حرف را زده كه تنها دو هفته از لیگ برتر گذشته است.

سیاسی و سایر غیر ورزشی‌هایی كه وارد هیات مدیره پرسپولیس شده‌اند، نمایندگان اسپانسر ۳۰ میلیاردی این تیم هستند كه در همان ابتدای فصل گفته می‌شد با مشاوره حمید استیلی به وزارت ورزش معرفی شده‌اند. حالا علی دایی هم با علم به این مسائل، اعتقاد دارد كه اعضای هیات مدیره پرسپولیس از جانب استیلی مامور شده‌اند تا او را بركنار كنند. اسپانسر پرسپولیس بیش از سه ماه است كه اعلام حضور كرده اما در این مدت آن‌ها حتی یك عكس هم با علی دایی نگرفته‌اند و این نشان می‌دهد كه این اسپانسر رابطه خوبی با دایی ندارد.

از طرفی نكته جالب در مورد این موضوع، تند شدن مواضع سیاسی و كاظم پور پس از جدایی حمید استیلی است. استیلی كه مدتی قبل به عنوان مالك و پس از آن به عنوان سرمربی باشگاه راه‌آهن معرفی شد، از هیات مدیره پرسپولیس كناره‌گیری كرد و پس از كناره‌گیری او بود كه مواضع سیاسی و كاظم‌پور تندتر از گذشته شد و آن‌ها علیه مدیرعامل صحبت‌هایی به زبان می‌آوردند. در میان دعواهای مدیرعامل و نمایندگان اسپانسر، مشكلات علی دایی با اسپانسر هم جایگاه قابل توجهی داشت. دایی اعتقاد داشت كه نمایندگان اسپانسر قصد داشتند در كارش دخالت كنند و رحیمی هم از طرفی مدعی بود كه خودش را سپر علی دایی كرده است.

در چنین شرایطی تنها یك راه باقی می‌ماند؛ اینكه همه این نفرات دور یك میز بنشینند و در مورد مشكلات خود صحبت كنند. قرار بود این اتفاق عصر امروز (دوشنبه) رخ دهد اما جلسه هیات مدیره به تعویق افتاد. جلسه هیات مدیره پرسپولیس قرار بود امروز برگزار شود اما به دلیل عدم حضور همه اعضا، به شنبه آینده موكول شد. علی دایی هم قرار بود در این جلسه حضور داشته باشد تا مشكلاتش را با اسپانسر حمل كند.

در هر صورت این جلسه برگزار خواهد شد و می‌توان برای آن دو نتیجه متفاوت متصور شد. اولین نتیجه می‌تواند حل شدن مشكلات دایی با اسپانسر باشد كه این بهترین حالت برای سرخپوشان است. اما حالت دوم، حل نشدن مشكلات است كه در آن صورت باید منتظر مصاحبه‌های انتقادی علی دایی بود. علی دایی گرچه از ابتدا گزینه مورد نظر هیات مدیره نبود اما به دلیل قرارداد محكمی كه وكلای او فصل گذشته با محمد رویانیان بسته بودند، هیات مدیره نمی‌توانست او را كنار بگذارد. حتی رحیمی هم كه قول داده بود از دایی تخفیف می‌گیرد، نتوانست به وعده‌اش عمل كند و مجبور شد قرارداد دایی را با رقم دو میلیارد و صد میلیون تومان تمدید كند.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.