کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن تیم فوتبال جوانان کشورمان در آستانه عقد قرارداد با باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا قرار دارد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید عزت‌اللهی که مورد توجه تیم اتلتیکو مادرید قرار گرفته و مسئولان این باشگاه اسپانیایی با مسئولان باشگاه ملوان مذاکراتی را برای جذب وی انجام داده‌اند به زودی راهی مادرید خواهد شد.

بازیکن ۱۷ ساله تیم فوتبال جوانان کشورمان که پس از درخشش در جام جهانی نوجوانان در کشور امارات مد نظر چند باشگاه اروپایی قرار گرفت در نهایت با مسئولان باشگاه اتلتیکو مادرید مذاکراه کرده و به توافقاتی هم رسیده است.

نادر عزت‌اللهی، مربی پیشین تیم نوجوانان و پدر هافبک جوان ملوان در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: مذاکرات خوب پیش رفته و صحبت‌های نهایی را نیز انجام داده‌ایم اما هنوز به مرحله امضای قرارداد نرسیده‌ایم.

وی افزود: ابتدای هفته آینده و به احتمال فراوان روز شنبه برای توافق نهایی و امضای قرارداد به اسپانیا می‌رویم و پس از اینکه قرارداد امضا کردی، به صورت رسمی همه چیز را اعلام خواهیم کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )