به اعتقاد مربی سوئیس در جام جهانی فصلی سخت در انتظار &#۱۷۱;پپ گواردیولا&#۱۸۷;‌ در تیم بایرن مونیخ است.
به گزارش خبرگزاری فارس، اوتمار هیتسفلد که در جام جهانی ۲۰۱۴ هدایت تیم ملی سوئیس را در اختیار داشت و در سال‌های۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸ مسئول فنی بایرن آلمان بوده، نظر مهمی در مورد آینده مربی اسپانیایی تیم ژرمنی داده است.

هیتسفلد در گفت‌‌وگویی اظهار داشت:‌ به نظرم امسال یعنی فصل بعد از مسابقات جام جهانی برزیل، مشکلاتی برای مونیخی‌ها بوجود می‌آید و پپ معضل خواهد داشت.

به باور مربی اسبق باوارایی‌ها، شمار بازیکنان ملی‌پوش آلمانی و غیر آلمانی بایرن در جام جهانی زیاد بوده است. این عده هم اکنون تنها چند روزی است وارد تعطیلات تابستانی شده‌اند. در حالی که مسابقات بوندس‌لیگا از ۴ هفته دیگر آغاز می‌شود. پس ستاره‌های ملی‌پوش به خاطر بازگشت دیرهنگام به تیم، ابتدای فصل همراه با سرخ‌پوشان حضور ندارند.

هیتسفلد افزود:‌ پپ مجبور است مثل پازل نفرات را یکی، یکی به تمرینات و بعد ترکیب تیمش اضافه کند. واقعاً وظیفه‌ای بس سنگین مثل هرکول‌ها در انتظارش است.

به اعتقاد مربی بازنشسته در شرایطی که نفرات ملی‌پوش بایرن دیر به تیم اضافه و آماده خواهند شد، رقبای بوندس‌لیگایی می‌کوشند از این تیم امتیاز بگیرند که همین کار را برای گواردیولا در دومین فصل حضورش به عنوان سرمربی تیم مونیخی دشوار می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.