ستاره تیم ملی فوتبال هلند با وجود شکست برابر آرژانتین و ناکامی در راهیابی به فینال جام جهانی از عملکرد خود و تیمش راضی است. او می‌گوید به این تیم هلند در جام جهانی افتخار می‌کند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، هلندی‌ها امیدوار بودند که با درخشش آرین روبن برای دومین بار پیاپی جواز حضور در فینال جام جهانی را به دست آورند اما این تیم در نیمه نهایی مغلوب آرژانتین شد و از راهیابی به فینال ماراکانا بازماند.
آرین روبن ستاره تیم ملی فوتبال هلند در جام جهانی برزیل از شکست برابر آرژانتین در ضربات پنالتی بسیار ناراحت است اما از هم تیمی‌هایش خواست تا هر چه سریعتر این ناکامی را فراموش کنند و به آینده چشم بدوزند.
او بعد از بازی گفت: براین باورم که هر چه سریعتر باید حالت ذهنی خود را تغییر دهیم. ما الان بعد از شکست برابر آرژانتین سرخورده هستیم و احساس ناامیدی و ناکامی می‌کنیم اما باید از چنین احساس و حالتی خارج شویم. در جام جهانی برزیل بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. از همان ابتدا نشان دادیم که می‌خواهیم در این جام مدعی کسب عنوان قهرمانی باشیم و به رده‌های بالاتر صعود کنیم. بدون شک از شکست برابر آرژانتین ناراحت هستیم اما سربلند از جام خداحافظی کردیم و بازیهای بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم.
او ادامه داد: از صمیم قلب از تمام کسانی که از تیم ما در جام جهانی حمایت کردند تشکر می‌کنم. همه دیدند که ما تا چه اندازه با هم متحد و یک دل هستیم. درست است که از جام جهانی خداحافظی کرده‌ایم اما باید همه ما به این تیم افتخار کنیم. خوشحالم که تورنمنت موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشتم. ما می‌توانستیم به فینال صعود کنیم اما اینگونه نشد. به هرحال این فوتبال است و باید با آن کنار آمد.
روبن در جام جهانی برزیل نمایش بسیار خوبی داشت و می‌توان از او به عنوان بهترین بازیکن هلند در برزیل یاد کرد اما او در دیدار برابر آرژانتین نتوانست انتظارات را برآورده کند. در این دیدار ماسکرانو سایه به سایه روبن حرکت می‌کرد و اجازه خودنمایی را به او نداد.
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )