بازیکن سابق تیم ملی برزیل با تمجید از فوتبال آلمان عنوان کرد طرفدار فوتبال این کشور شده است. او همچنین اعلام کرد آلمان به برزیل درس فوتبال داد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی برزیل با قبول شکست سنگین ۷ بر یک برابر آلمان از رسیدن به فینال جام جهانی باز ماند. آنها شنبه در دیدار رده‌بندی جام بیستم برابر بازنده دیدار هلند و آرژانتین به میدان می‌روند.

جونینیو، بازیکن سابق تیم ملی برزیل که از نتیجه سنگین این کشور برابر آلمان ناراحت بود پس از پایان مسابقه گفت: آلمانی‌ها به ما درس فوتبال دادند. باید از آنها یاد بگیریم چطور فوتبال بازی کنیم. امیدوارم همین طور شود. ما ۷ گل از آلمان دریافت کردیم و همه این ۷ گل می‌تواند درسی به فوتبال برزیل باشد. آلمانی‌ها امشب طوری فوتبال بازی کردند که همه مردم برزیل دوست دارند تیم‌شان بازی کند. اکنون باید بنشینیم و این بازی‌ها را بررسی کنیم و ببینیم مشکل فوتبال ما کجا بود.

بازیکن سابق تیم ملی برزیل در پایان گفت: این شکست باید تا مدت‌ها موضوع فوتبال ما باشد. من با این بازی طرفدار فوتبال آلمان شدم. خیلی خوشحالم که فوتبال پیروز شد. برد آلمان، برد فوتبال بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.