سرمربی تیم ملی آلمان پس از پیروزی ۷ بر یک شاگردانش برابر برزیل، با میزبان جام جهانی ۲۰۱۴ ابراز همدردی و به شاگردانش هشدار داد که دچار غرور نشوند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، یواخیم لو پس از پیروزی قاطعانه ژرمن‌ها برابر سلسائو در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ اظهار داشت: به خاطر تجربه تلخی که از شکست برابر ایتالیا در مرحله نیمه نهایی جام ۲۰۰۶ در خانه داریم،‌ می‌دانیم که آقای اسکولاری و هواداران برزیلی‌‌ اکنون چه حسی دارند و به همین دلیل باید متواضع باشیم و گام بعدی را برداریم.

«احساساتی که بعد از این بازی به وجود آمد فوق‌العاده هستند»،‌ لو با بیان این جمله افزود: ما بازی را بردیم و فینالیست شدیم. ما توانستیم با شور و هیجان برزیلی‌ها برای این بازی کنار بیاییم و می‌دانستیم که اگر با تمام توانایی‌های خود بازی کنیم می‌توانیم ببریم اما با این حال انتظار نداشتیم که چنین نتیجه‌ای برای این بازی رقم بخورد. ما از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کردیم ضمن اینکه فشار دریافت گل‌ها برزیلی‌ها را بسیار آزار می‌داد.

سرمربی ژرمن‌ها در خصوص حریف بعدی تیمش که در بازی میان تیم‌های هلند و آرژانتین مشخص می‌شود، تصریح کرد: هم آرژانتین، هم هلند توانایی‌های فوق‌العاده‌ای دارند و انتظار بازی سختی را در فینال دارم.

یواخیم لو درباره گلزنی میروسلاو کلوزه و رکوردشکنی او برای ثبت بیشترین گل‌زده در جام جهانی خاطرنشان کرد: گلزنی میروسلاو کلوزه و شکستن رکورد گلزنی در جام جهانی برای ما و خود او ارزش فراوانی داشت. برای کسب چنین رکوردی باید لیاقت داشته باشی و کلوزه آن را داشت. او هنوز هم در بالاترین سطح بازی می‌کند و گل می‌زند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )