ستاره خط حمله تیم ملی هلند با تمجید از کاپیتان آلبی‌سلسته تأکید کرد که ستاره خط حمله بارسلونا تنها بازیکنی نیست که لاله‌‌ها باید مراقب او باشند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ در آستانه رویارویی تیم‌های ملی آرژانتین و هلند در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، آرین روبن تأکید کرد که آلبی‌سلسته آنطور که در رسانه‌ها عنوان می‌شود به کاپیتان خود، لیونل مسی وابسته نیست و اینکه او به هیچ وجه از ستاره خط حمله بارسلونا نمی‌ترسد.

روبن اظهار داشت: اینکه آرژانتین بازیکن بزرگی مانند لیونل مسی دارد درست اما این بدان معنا نیست که بازی آرژانتین در او خلاصه می‌شود.

در همین حال استفان دی فری،‌ مدافع میانی تیم ملی هلند گفت که ذره‌ای از مواجه شدن با لیونل مسی نمی‌ترسد. او عنوان کرد: من از هیچ یک از بازیکنان تیم ملی آرژانتین نمی‌ترسم حتی از مسی. من تمرکز ویژه‌ای روی او خواهم داشت اما از او نمی‌ترسم. در حقیقت من از اینکه قرار است روبه‌روی او بازی کنم بسیار خوشحالم.

تیم ملی هلند در صورت غلبه بر آرژانتین برای دومین دوره متوالی و در مجموع برای چهارمین بار راهی فینال جام جهانی می‌شود و این فرصت را خواهد داشت تا برای اولین بار قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.