کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل معتقد است که حضور نیمار در سکوها به بازیکنان سلسائو روحیه می‌دهد و باعث قهرمانی این تیم می‌شود. او می‌گوید برزیل یک تیم است و به یکی، دو بازیکن متکی نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال برزیل در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ بامداد چهارشنبه به مصاف آلمان می‌رود. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که میزبان بهترین بازیکن خود یعنی نیمار را به خاطر آسیب دیدگی در اختیار ندارد.

تیاگو سیلوا دیگر بازیکنی است که برزیل به علت محرومیت در اختیار ندارد. این بازیکن با تجربه معتقد است که حضور نیمار در سکوها انگیزه بازیکنان برزیل را دو چندان می‌کند و باعث می‌شود که این تیم جام قهرمانی را بالای سر برد.

کاپیتان سلسائو گفت: من با نیمار صحبت کردم. او به من گفت که برزیل در نهایت جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد و ما جام را به او هدیه می‌کنیم. حضور نیمار در سکوها انگیزه زیادی به ما می‌دهد و باعث می‌شود که نهایت تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی به کار گیریم.

او افزود: بسیار سخت است که نبود یک بازیکن در روند تیمی ما تاثیر داشته باشد. ما تیم بسیار خوبی داریم. بازیکنانی که الان در تیم برزیل حضور دارند شناخته شده هستند و می‌توانند برابر هر تیمی بازی کنند. وقتی گوستاوو در دیدار برابر کلمبیا نتوانست تیم را همراهی کند به بازیکنان گفتم ماموریت ما در جام تمام نشده است، این در حالی بود که گوستاوو از بازیکنان تاثیرگذار ما بود. ما به یک بازیکن متکی نیستیم و می‌توانیم جام قهرمانی را در خانه بالای سر بریم. ما یک تیم هستیم. وقتی یک یا دو بازیکن اصلی غایب هستند دیگر بازیکنان تلاش می‌کنند تا جای خالی آنها را پر کنند. این در دیدارهای زیادی رخ داده است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل در پایان سخنان خود گفت: من و نیمار در دیدار حساس برابر آلمان نمی‌توانیم تیم را همراهی کنیم. دانته در جای من به میدان خواهد رفت. او در شرایط خوبی به سر می‌برد و کاملا آماده دیدار برابر آلمان است. دانته در بایرن مونیخ بازی می‌کند و شناخت بسیار خوبی از بازیکنان آلمان دارد. او می‌تواند به خوبی جای خالی من را در این دیدار پر کند. جایگزین نیمار هم بهترین بازی خود را به نمایش خواهد گذاشت. ما می‌توانیم برابر آلمان پیروز شویم و در نهایت جام قهرمانی را در خانه بالای سر بریم. اطمینان داریم که پیروز این دیدار خواهیم شد تا ثابت کنیم برزیل به یکی، دو بازیکن متکی نیست.


← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.