سنگربان تیم ملی فوتبال بلژیک بازی برابر آرژانتین در یک چهارم نهایی جام‌جهانی را بسیار سخت توصیف کرد. او می‌گوید مهار مسی غیرممکن است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال بلژیک با پیروزی دو بر یک که برابر آمریکا به دست آورد، جواز صعود به یک چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل را گرفت و باید در این مرحله به مصاف تیم ملی فوتبال آرژانتین برود.
تیبو کورتوآ، سنگربان بلژیک بازی برابر آرژانتین را بسیار سخت توصیف کرد. او گفت: بدون شک بازی برابر آرژانتین بسیار سخت و پیچیده خواهد بود ولی ما برای پیروزی لحظه‌ای دست از تلاش برنمی‌داریم و تنها به پیروزی برابر آرژانتین فکر می‌کنیم.
کورتوآ، دروازبان چلسی است که چند فصلی است به طور قرضی در آتلتیکو مادرید توپ می‌زند اما ژوزه مورینیو، سرمربی آبی‌پوشان لندن اعلام کرد که او باید بعد از جام‌جهانی به استمفوردبریج برگردد. این دروازبان بلژیکی به ستایش از لیونل مسی پرداخت و گفت: مسی را به خوبی می‌شناسم. چند بار با پیراهن آتلتیکو مادرید برابر او قرار گرفته‌ام. از این که دوباره برابر مسی - این بار با پیراهن تیم ملی - قرار می‌گیرم، خوشحال هستم. امیدوارم که بازی خوبی برابر یاران مسی داشته باشیم و بتوانیم جواز صعود به دور بعد را به دست آوریم.
سنگربان ۲۲ ساله بلژیک در پایان سخنان خود گفت: تقریبا غیرممکن است که بتوان خود را کاملا آماده رویارویی با مسی کرد؛ چرا که اگر نوار بازی‌های مسی را نگاه کنی می‌توانی به این نتیجه برسی که پیش‌بینی حرکات او در زمین غیرممکن است. برای او تنها یک فرصت کافی است و می‌تواند در هر لحظه کار خود را بکند.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.