سرمربی تیم ملی فوتبال سوئیس معتقد است که دیدار با آرژانتین در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام‌جهانی آخرین باری نخواهد بود که او در این مسابقات روی نیمکت سرمربیگری می‌نشیند.
به گزارش خبرگزاری فارس، اوتمار هیتسفلد پیش از دیدار تیمش مقابل آرژانتین در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی مدعی شد که تیمش در تمام بازی‌های خود در رقابت‌های جام‌جهانی پیشرفت کرده است.

هیتسفلد که پس از جام‌جهانی از سمت خود کناره‌گیری می‌کند، در نشست خبری اعلام کرد که انتظار ندارد که رویارویی با آرژانتین در مرحله یک‌هشتم نهایی آخرین بازی‌ شاگردانش در جام‌جهانی باشد.

سوئیس در اولین مسابقه خود با نتیجه دو بر یک مقابل اکوادور به پیروزی رسید و سپس پنج بر دو مغلوب فرانسه شد. این تیم با نتیجه سه بر صفر بر هندوراس غلیه کرد تا از گروه E جام‌جهانی به عنوان تیم دوم صعود کند.

هیتسفلد با وجود شکست سنگین مقابل فرانسه اعلام کرد که شاگردانش در هر مسابقه پیشرفت کرده‌اند و برای اینکه گام دیگری رو به جلو بردارند، آماده هستند. وی اظهار داشت: با وجود گل‌هایی که مقابل فرانسه دریافت کردیم، سطح عملکرد خود را بهبود دادیم. شاید این باعث شد تا هشیارتر شویم.

وی ادامه داد: برای مثال مقابل هندوراس خودمان را رها کردیم و این تأییدی بود که در مسیر صحیحی قرار گرفته‌ایم و درست حرکت می‌کنیم. حالا موضوع این است که بار دیگر سطح عملکردمان را افزایش دهیم.

سرمربی ۶۵ ساله خاطرنشان کرد: اگر هر بازیکنی تلاش مضاعفی داشته باشد و یک عملکرد منسجم تیمی را به نمایش بگذاریم، می‌توانیم از بازی مقابل آرژانتین نیرو بگیریم. من مطمئن و خوش‌بین هستم که می‌توانیم موفق باشیم.

وی اضافه کرد: مطمئنا در این رقابت ورزشی به دنبال پیشرفت هستم و با کادر فنی تیم ملی فوتبال سوئیس در خصوص مقصدمان در این مسابقات صحبت کرده‌ایم و مرحله یک‌چهارم نهایی را در برنامه خود در نظر گرفتیم بنابراین فکر نمی‌کنم این آخرین مسابقه من باشد.

سرمربی سابق بایرن‌مونیخ گفت: فکر می‌کنم هر دفاعی در مواجهه با مسی دچار مشکل می‌شود و این ما هستیم که باید مشکلات را حل کنیم. به بازیکنان و خط دفاعی تیمم اعتماد می‌کنم؛ نه تنها مدافعان که به کل تیم باید بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند و من خوش‌بین هستم.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.