سرمربی تیم ملی هلند از پیروزی برابر مکزیک ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هلند موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی با نتیجه ۲ بر یک مکزیک را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
لوئیس فان خال سرمربی هلند پس از پیروزی تیمش برابر مکزیک گفت: به بازیکنانم ایمان داشتم و تا دقیقه پایانی برای پیروزی تلاش کردیم. رطوبت هوا بسیار بالا بود و این کار را سخت کرده بود. تا دقیقه ۹۰ برای گل زدن تلاش کردیم و مزد تلاشمان را هم با دو گل گرفتیم. این پیروزی خیلی اعتماد به نفس ما را بالا می برد. برای بازیکنانم خیلی خوشحالم که تلاششان به بار نشست و توانستیم پیروز این دیدار باشیم. در بین دو نیمه تغییرات سیستمی در تیم ایجاد کردم و مزد آن را هم گرفتیم و در نیمه دو مبازی بسیار بهتری از خود نشان دادیم.
سرمربی تیم ملی هلند درباره مصدومیت نایجل ده یونگ ادامه داد: او به دلیل گرفتگی ماهیچه تعویض شد. ده یونگ یکی از مهم ترین بازیکنان ما محسوب می شود و نبود او ضربه بزرگی به ما زد. پزشکان فردا او را مداوا خواهند کرد تا شرایط او برای بازی های بعدی مشخص شود.
فان خال با تمجید از اسنایدر گفت: او در این دیدار بسیار تعیین کننده بود. اسنایدر خیلی دوید و تاثیر زیادی در پیروزی ما داشت. از او به خاطر نمایش خوبی که داشت تشکر می کنم.
سرمربی لاله های نارنجی ادامه داد: در این دیدار مالکیت توپ بالایی داشتیم و توانستیم بازی را کاملا به کنترل خود دربیاوریم. در بلازی های قبلی مان برابر شیلی و استرالیا توپ کمتر در اختیار ما بود اما در این دیدار مکزیک بازی بسته ای از خود نشان داد و باعث شد توپ در اختیار ما باشد. جام هنوز برای ما تمام نشده است. باید منظر بمانیم و ببینیم حریف ما چه تیمی خواهد بود.
سرمربی تیم ملی هلند در پاسخ به درصد موفقیت تیمش در مرحله یک چهارم نهایی گفت: رسانه های هلندی قبل از جام جهانی ادعا کردند که ما در همان مرحله نخست حذف می شویم اکنون به فکر صعود در مراحل بالا هستید؟ روحیه تیمی بازیکنانم بسیار بالاست و این مهم ترین موضوع برای ماست.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.