سرمربی هلند در آستانه بازی با مکزیک به تمجید از این تیم پرداخت. او همچنین ابراز امیدواری کرد تیمش بازی‌های زیبایی را در ادامه جام بیستم نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هلند و مکزیک فردا شب در دیداری حساس از مرحله یک هشتم نهایی جام‌جهانی روبه‌روی هم قرار می‌گیرند.
لوئیس فان‌خال، سرمربی تیم ملی هلند پیش از بازی تیمش برابر مکزیک گفت: مکزیک تیم خوبی است و فکر می‌کنم بازی سخت و پیچیده‌ای برابر این تیم داشته باشیم. به نظرم مکزیک از شیلی بهتر است و طبیعتا بازی با آنها از بازی با شیلی سخت‌تر است. آنها در این جام در تمام خطوط تیم برتری داشتند و فکر می‌کنم بازی نزدیکی برابر این تیم داشته باشیم. برای من جاه‌طلبی بازیکنانم اهمیت بیشتری دارد. بازیکنانم باید به خودشان باور داشته باشند. خوشحالم که موفق شدیم هر سه دیدار خود را در مرحله گروهی با برد به پایان برسانیم. باید جاه‌طلب باشیم و خودمان را برای دیداری حساس در مرحله حذفی جام جهانی آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی هلند درباره رویارویی با میگل هررا، سرمربی مکزیک گفت: هررا مربی پرشوری است و خیلی دوست دارم تا با او روبه‌رو شوم. بازیکنان مکزیک تلاش زیادی برای موفقیت تیمشان می‌کنند. آنها همگی در خدمت تیمشان هستند.

فان‌خال در ادامه گفت: تیم من برای بازی با اسپانیا ۵ هفته تمرین کرد. برای بازی با استرالیا و شیلی کمتر از ۵ روز تمرین کردیم و همین شرایط را برای بازی با مکزیک داشتیم. در واقع آمادگی ما برای بازی با اسپانیا غیرطبیعی بود و باید خودمان را برای بازی‌های پرفشار آماده کنیم.

سرمربی لاله های نارنجی در پایان گفت: میلیون‌ها نفر در جهان امسال از بازی‌های تیم من لذت بردند. ما بازی‌های خوب و زیبایی را در جام‌جهانی به نمایش گذاشتیم و دوست دارم تیمم همین روند را در ادامه داشته باشد.

هلند فردا شب ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت ایران در چهارمین دیدار خود در جام جهانی برابر مکزیک به میدان می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.