سیدجلال حسینی، یکی از بهترین بازیکنان ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ بود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او البته در بازي با بوسني، يك اشتباه مرگبار داشت كه منجر به گل دوم بوسنيايي‌ها شد ولي آنقدر خوب كار كرد كه بتوانيم چشممان را روي اين اشتباهش ببنديم.

* جام جهاني براي ما چطور بود؟

فكر مي‌كنم درس بزرگي گرفتيم. در وهله اول بايد بگويم خيلي خوشحالم كه با كارلوس كروش در اين مدت كار كردم چون درس‌هايي كه داد، از همه چيز مهم‌تر بود. اين جام جهاني نشان داد خيلي كار داريم تا به سطح تيم هاي حاضر در جام جهاني برسيم. براي موفقيت تيم ملي كشورمان بايد واقعاً همه شرايط مهيا شود. خودتان ديديد اگر بخواهيم، مي‌توانيم كارهاي بزرگي انجام دهيم اما اين مسئله مستلزم آن است كه تيم ملي حمايت شود و از اتفاقاتي كه در جام جهاني رخ داد، درس بگيريم. بازيهاي بهتري داشته باشيم، اردوهاي بهتر و شرايط بهتري فراهم بيايد تا بتوانيم در جام جهاني، همپاي ساير تيمها كار را ادامه دهيم.

* چه شد كه به بوسني باختيم؟

در اين بازي ما خيلي تلاش كرديم، مي‌خواستيم بوسني را ببريم. در ضدحمله و حملات بهترين موقعيتها را داشتيم اما بدشانس بوديم و باختيم. حالا هم هرچه بود، تمام شده و نمي‌توان حرف زد.

* چه نظري در مورد عملكرد كروش داري؟

همانطور كه گفتم از او درسهاي زيادي گرفتيم. مثلاً بعد از بازي با بوسني در رختكن، با ما صحبت كرد. باور كنيد همه بازيكنان عاشقانه دوستش دارند.

* چه حرفهايي در رختكن به بازيكنان گفت؟

او در رختكن از همه تشكر كرد و گفت از تك تك تان حمايت مي‌كنم. اينها براي ما درس است. به ما گفت تلاش‌تان را قطع نكنيد.

* فكر نمي‌كني تيم ملي بايد هجومي بازي مي‌كرد؟

آقاي كروش مربي بزرگي است كه تاكتيك‌هايش را در بازيهاي قبلي ديديم. ما در بازي با بوسني هم بايد مي‌برديم تا صعود كنيم. اين مسئله، شرايط را واقعاً سخت مي‌كرد. هروقت اراده كرديم، به دروازه حريفان حتي آرژانتين حمله كرديم و اين يعني برنامه‌هاي تهاجمي‌مان هم عالي بود اما متأسفانه كم‌شانس بوديم.

* به نظر مي‌رسيد روي گل دوم بوسني مقصر بودي، در آن صحنه چه اتفاقي رخ داد؟

پاس اشتباه من بود و بدشانسي آوردم اما بالاخره فوتبال است و از اين اتفاقات در آن زياد رخ مي‌دهد.

* چه نظري در مورد جام ملتهاي آسيا داري؟

اولاً اين تيم بايد حفظ شود و همچنين كروش بماند. در ضمن نياز به برنامه‌ريزي و ايجاد امكانات بهتر داريم تا يك تيم سرحال و آماده را به جام ملتهاي آسيا بفرستيم.

* آيا فكر مي‌كني بايد سن تيم پايين بيايد؟

نمي‌دانم. به هرحال من نبايد به اين سؤال جواب بدهم.

* چرا بعد از بازي با بوسني كفاشيان به رختكن آمد؟

ايشان داخل رختكن آمد و از همه ما تشكر كرد. هيچ حرف خاصي به زبان نياورد. همه چيز نرمال بود.

* از جمع اين بازيكنان فكر مي‌كنيد كدامشان بعد از جام جهاني به باشگاههاي ديگر بروند؟

از تيم ما، بازيكنان زيادي بودند كه موفق و درخشان ظاهر شدند. به خصوص برخي از آنها كه سن و سالشان كمتر است مثل مهرداد پولادي، احسان حاج صفي و عليرضا جهانبخش مي توانند از درخشش در جام جهاني به عنوان يك سكوي پرتاب استفاده كنند. من اميدوارم همه شان بروند به بهترين باشگاههاي جهان.

* خودت چطور؟

من نه، فكر نمي‌كنم.

* اما خط دفاعي ايران زبانزد شد و تو هم يكي از اعضاي اين خط بودي!

نه اينطور فكر نكنيد، بچه هايي كه سنشان مناسب است و انگيزه هاي بالاتري دارند، بايد به اروپا بروند و خودشان را نشان دهند. من دوست دارم بهترين اتفاق براي آنها رخ دهد.

* شما براي آينده ات چه برنامه اي داري؟ مي روي به قطر؟

نه اصلاً اينطور نيست، هنوز هيچ تصميمي نگرفته ام. فعلاً مي‌خواهم استراحت كنم.
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )