هافبک تیم ملی کشورمان با تمجید از سرمربی پرتغالی ایران گفت: کی‌روش هر چیزی را که در طول ۳۲ سال کار حرفه‌ای‌اش آموخته بود را به ما انتقال داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندرانیک تیموریان که در تمامی بازی‌های این تیم در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ حضور داشت، گفت: قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ کار دشواری است ولی بر این باوریم که می‌توانیم در استرالیا جام را بالای سر ببریم. در جام ملت‌ها فشاری روی ما نخواهد بود و می‌توانیم بازی به بازی پیش برویم. تمامی تیم‌ها به دنبال ایجاد تغییراتی در ترکیب تیم‌شان خواهند بود، پس در مقابله با یگدیگر باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

هافبک پیشین تیم‌های فولام و بولتون در خصوص احتمال جدایی سرمربی پرتغالی تیم ملی اظهار داشت: اگر کی‌روش از تیم ملی جدا شود فکر می‌کنم همه از این موضوع ناراحت می‌شوند چون او سزاوار ماندن در این تیم است. کارلوس در سه سالی که هدایت تیم ملی را بر عهده داشت سخت کوشید و هر چیزی که در طول ۳۲ سال کار حرفه‌ای‌اش آموخته بود را به ما انتقال داد. نمی‌دانم بازیکنان فعلی هم در تیم ملی خواهند ماند یا خیر.  به هر حال هدف بزرگی در جام ملت‌های آسیا خواهیم داشت و شاید بتوانیم در استرالیا به قهرمانی برسیم.

تیموریان که اعتقاد دارد تیم ملی ایران شایسته قرار گرفتن در قعر جدول گروه F نبوده است، گفت: صادقانه بگویم هر کسی که سه بازی ایران در جام جهانی را دیده باشد خواهد گفت که تیم ملی سزاوار حضور در دور دوم مسابقات جام جهانی بود. موقعیت‌ها را مقابل نیجریه از دست دادیم و داور در دیدار برابر آرژانتین آن پنالتی را در نیمه نخست نگرفت و در همان بازی مسی در دقیقه ۹۲ دروازه ما را باز کرد. عملکرد خیلی خوبی داشتیم ولی از موقعیت‌های اندک‌مان استقاده نکردیم و در نهایت به نتیجه لازم نرسیدیم.

هافبک جنگنده تیم ملی کشورمان که با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت می‌کرد، گفت: بوسنی هم یکی از بهترین تیم‌های جهان است و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد. با وجود اینکه از دو بازی قبلی خودمان خسته بودیم ولی تمام توان خود را با جان و دل مقابل بوسنی به معرض نمایش گذاشتیم هرچند موقعیت‌های کمی روی دروازه آنها خلق کردیم و نتوانستیم به اندازه کافی گلزنی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.