سرمربی تیم ملی بلژیک پس از پیروزی مردانش برابر کره جنوبی اعتراف کرد که داور کار تیمش را برای کسب امتیاز از این بازی سخت کرده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارک ویلموتس پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی بلژیک برابر کره جنوبی که نماینده اروپا را با ۹ امتیاز و قاطعانه به عنوان تیم اول گروه H‌ به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ فرستاد، اظهار داشت: داور با اخراج بازیکن ما، تمام استراتژی که برای این بازی داشتیم را از بین برد اما با این حال توانستیم بین دو نیمه ساختار جدیدی به تیم بدهیم.

ویلموتس افزود: کافی است فضا داشته باشیم تا ببینید که بلژیک چه تیم خطرناکی است. من می‌دانستم که کره جنوبی برای زدن گل در نیمه دوم جلو می‌کشد، چون مجبور بود از این بازی امتیاز بگیرد. ما اما صبر و حوصله به خرج دادیم و از فضایی که کره جنوبی برای‌مان به وجود آورد، استفاده کردیم.

سرمربی بلژیک ادامه داد: می‌خواستم بازیکنانم را برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی سرزنده و با انرژی نگه دارم و به همین دلیل تغییراتی را در ترکیب تیم اعمال کردم اما همه بازیکنان ما اکنون آماده‌اند تا در مرحله یک هشتم نهایی بازی کنند. ما در مسیر درستی در حال حرکت هستیم.

بلژیک در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ باید با تیم ملی آمریکا بازی کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )