سرمربی تیم ملی اسپانیا گفت در حذف زودهنگام تیمش از جام جهانی ۲۰۱۴ بعضی مشکلات دخیل بوده که او را به ستوه آورده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویسنته دل‌بوسکه پس از ناکامی شاگردانش در برزیل که در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ از گردونه رقابت‌ها حذف شدند،‌ گفت‌وگویی با نشریه ABC‌ اسپانیا انجام داد و گفت: چیزهای وجود دارد که اشک مرا درمی‌آورد اما خوشبختانه تا الان توانسته‌ام خودم را کنترل کنم و چیزی را بروز ندهم.

دل‌بوسکه افزود: من یک آدم ورزشی هستم و هیچ چیز بیشتر از قبول شکست مرا آزار نمی‌دهد. هر یک از ما دوست داشتیم که به حضورمان در جام جهانی ادامه دهیم. این جام جهانی است، یک رقابت و تورنمنت فوق‌العاده.

سرمربی ماتادورها با اعتراف به اینکه تیمش باید انتقاداتی که از عملکرد آن در جام جهانی می‌شود را بپذیرد، تصریح کرد: باید این انتقادات را قبول کنیم چون در دو بازی اول خود در مرحله گروهی جام جهانی ضعیف نشان دادیم. همین را می‌توانم بگویم که ما در حد خودمان ظاهر نشدیم اما نباید ارزش کار تیم‌های ملی هلند و شیلی را هم زیر سؤال ببریم.

دل‌بوسکه که چهار سال پیش قهرمانی در جام جهانی را برای اسپانیایی‌ها به ارمغان آورد، درباره ماندن یا نماندنش روی نیمکت ماتادورها خاطرنشان کرد: باید ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود. باید درباره آن صحبت کنیم. الان فقط می‌خواهم در خانه‌ام به استراحت بپردازم. بارها گفته‌ام که باید منافع تیم ملی اسپانیا در نظر گرفته شود. تصمیمی اتخاذ خواهد شد که برای اسپانیا بهترین است، تصمیمی که با آن اطمینان حاصل کنیم تیم از هم نمی‌پاشد و همه چیز دوباره رو‌به‌راه می‌شود.

با وجود حذف زودهنگام اسپانیا از جام جهانی ۲۰۱۴، اتحادیه فوتبال اسپانیا اعلام کرده است که به ابقای دل‌بوسکه در تیم ملی این کشور تمایل دارد اما این موضوع هنوز قطعی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.