کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: اثر حضور کی‌روش در فوتبال ایران مدت‌ها باقی می‌ماند.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به برزیل، جواد نکونام پس از شکست تیم ملی مقابل بوسنی گفت: در بازی با بوسنی به صعود امیدوار بودیم اما متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم و حذف شدیم. از ابتدا تصور دیگری در مورد تیم ملی وجود داشت و خیلی‌ها فکر می‌کردند نتایج دیگری رقم می‌خورد اما نشان دادیم که توانایی خوب بازی کردن را داریم و شانس صعود داشتیم. تیم ملی به توجه بیشتر نیاز دارد. باید همه به تیم کمک کنیم نه اینکه پیش از شروع رقابت‌ها از تیم ناامید باشیم و آن را از پیش بازنده بدانیم.

وی ادامه داد: در گروهی که حریفان قدرتمندی در آن بود، کار بزرگی کردیم و توانستیم از نام ایران دفاع کنیم. خیلی‌ها فکر می‌کردند در هر بازی ۲،۳ گل دریافت می‌کنیم اما اینطور نشد. در بازی با آرژانتین هم با ناداوری و یا بدشانسی شکست خوردیم و حتی می‌توانستیم برنده باشیم. قسمت ما این بوده است و خدا را شکر می‌کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه آیای بازیکنان بوسنی بدون استرس بازی می‌کردند، عنوان کرد: دقیقا همین‌طور است. وقتی شما چیزی برای از دست دادن ندارید راحت بازی می‌کنید. آنها هم برایشان مهم نبود که توپ را لو بدهند یا ندهند، اما ما مجبور بودیم که بازتر بازی کنیم و این موضوع کارمان را سخت‌تر کرد.

نکونام در پاسخ به این سوال که آیا بازی با آرژانتین توان جسمی ملی‌پوشان را کم نکرده بود، تأکید کرد: ریکاوری خوبی انجام دادیم و امروز هم دوندگی کمی نداشتیم، موضوع این است که گل اول شیرازه تیم را به هم ریخت و پس از آن هم دو موقعیت خوب داشتیم که با بدشانسی به گل نرسیدیم. نیمه دوم هم با سه نفر حمله می‌کردیم اما گل دوم را که خوردیم باعث شد که بازی برای ما تمام شود.

وی درباره خداحافظی تلویحی کی‌روش از تیم ملی گفت: اثر حضور کی‌روش در فوتبال ایران مدت‌ها باقی می‌ماند، اما درباره ماندن یا نماندن او در ایران باید فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش تصمیم بگیرند. کاش در رختکن بودید و حس و حال ما را می‌دیدید.

نکونام تصریح کرد: تیم ما یک ویژگی مهم داشت و آن اینکه ما بهترین مهاجم یا بهترین مدافع نداشتیم، ما یک تیم بودیم و این مهم‌ترین فاکتور ما بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.