مهاجم تیم ملی گفت: کی‌روش حتما باید در ایران بماند و اگر او نبود ما به جام جهانی نمی‌آمدیم.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به برزیل، رضا قوچان‌نژاد در خصوص شکست ایران مقابل بوسنی گفت: بازی سختی داشتیم. نیمه اول خوب نبودیم اما قبل از بازی چون شانس برای صعود داشتیم می‌خواستیم برنده شویم اما روز خوبی را پشت سر نگذاشتیم.

وی ادامه داد: زمانی که از بوسنی ۲ بر صفر عقب افتادیم روحیه ما خراب شد اما وقتی به این تیم گل زدیم کمی وضعیت بهتر شد هرچند گل سوم بوسنی خیلی زود به ثمر رسید تا دیگر کاملاً روحیه‌مان را از دست داده باشیم.

مهاجم تیم ملی  تصریح کرد: بازی‌های که در جام‌جهانی به نمایش گذاشتیم برای همه ما افتخار بود و من از تمام آنهایی که در این مدت از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم و افتخار می‌کنم که در این تورنمنت حضور داشتم.

قوچان‌نژاد در خصوص اینکه گلزنی‌هایش همچنان ادامه دارد و در جام جهانی هم موفق به گلزنی شد، گفت: حس خاصی ندارم چون رویای‌مان این بود صعود کنیم اما این اتفاق رخ نداد و با شکست برابر بوسنی حذف شدیم.

وی درباره رفتن یا ماندن کی‌روش عنوان کرد: کی‌روش حتما باید در ایران بماند و اگر او نبود ما به جام جهانی نمی‌آمدیم. امیدوارم. کی‌روش نکات بسیار خوبی را به ما آموخته و به دانش او در ایران نیاز داریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )