کارشناس فوتبال کشورمان گفت: کی‌روش باید حتما در تیم ملی بماند و از توانایی‌های این سرمربی به نحواحسن استفاده کنیم.
ابراهیم آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: به طور کلی ما در بازی امروز دفاعی بازی کردیم و در عین حال کار دفاعی موفق نبودیم. مقابل آرژانتین هم اینچنین بازی کردیم ولی در آن بازی موفق بودیم.

وی افزود: ما مقابل بوسنی به پیروزی نیاز داشتیم و اگر برای کسب تساوی به میدان می‌آمدیم کی‌روش دفاع خوبی چیده بود و می‌توانست یک تساوی را به سادگی به دست بیاورد.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: در گل اول ما یک توپ لو دادیم و حریف موفق به گلزنی شد و باید بدانیم که بازی دفاعی یک تیغ دولبه است و اگر بخواهیم در دفاع خودمان جمع شویم و مقابل گلزنی حریف بایستیم در صورت گل خوردن جبران کردن آن مشکل است.

آشتیانی افزود: بوسنی بازیکنانی داشت که در اروپا بازی می‌کنند و در کل از بازیکنان ما بهتر بودند و باید بدانیم که لیگ ما ضعیف است و یک تیم ملی از لیگ به دست می‌آید.

وی در خصوص اینکه کی‌روش باید بماند یا خیر، گفت: کی‌روش باید در تیم ملی بماند و ما باید از توانایی‌های او در تیم‌های پایه استفاده کنیم چون تخصص کی‌روش در استعدادیابی از بازیکنان جوان است و ما هیچ استفاده‌ای در این زمینه از او نکردیم و باید در تیم‌های جوانان و امید و حتی نوجوانان کی‌روش را به کار می‌گرفتیم و چند دستیار خوب نیز در کنار او استفاده می‌کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.