سرمربی تیم ملی برزیل اعتراف کرد نگران مصاف شاگردانش با قرمزپوشان آمریکای جنوبی در اولین مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۱۴ است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیروزی ۴ بر یک تیم ملی برزیل برابر کامرون در آخرین دور از بازی‌‌‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ سبب شد سلسائو با عنوان تیم صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی راه پیدا کند اما این اتفاق برای سرمربی تیم میزبان چندان هم خوشایند نبوده چون مردانش در دور بعد باید با حریف سرسختی مانند شیلی روبه‌رو شوند، شیلی که اسپانیای مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد و برابر هلند هم بازی قابل قبولی را ارائه کرد.

اسکولاری با اعتراف به اینکه تیمش کار سختی برابر شاگردان خورخه سامپائولی خواهد داشت، گفت: بسیاری از مردم فکر می‌کردند که شیلی حتی نمی‌تواند از گروه خود صعود کند، اما دیدید که اینگونه نشد. شیلی توانایی‌های زیادی دارد. من ترجیح می‌دادم در دور بعد با هر تیمی جز شیلی روبه‌رو شویم.

فیل بزرگ ادامه داد: بازی برابر رقبای آمریکای جنوبی بسیار سخت‌تر از بازی برابر سایر تیم‌هاست. شیلی هم کیفیت بالایی دارد و هم منظم بازی می‌کند.

در پیروزی پرگل برزیل برابر کامرون، نیمار بهترین بازیکن سلسائو بود و دو گل از گل‌های میزبان را به ثمر رساند. اسکولاری در پاسخ به این سوال که آیا تیمش بیش از اندازه به ستاره خط حمله بارسلونا متکی است یا خیر، عنوان کرد: آرژانتین هم به لیونل مسی وابسته است. در مورد تیم‌های بزرگ چنین شرایطی وجود دارد. چیزی که برای من اهمیت دارد این است که نیمار به میزان زیادی در کار تیمی شرکت می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.