ستاره پیشین تیم ملی فوتبال برزیل از کارلوس کی‌روش به عنوان یکی از بهترین مربیان حال حاضر دنیا یاد کرد.
دنیلسون در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به برزیل، در خصوص دیدار ایران برابر آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل عنوان کرد: ایران در دیدار برابر آرژانتین بسیار خوب کار کرد و دفاعی منطقی را به نمایش گذاشت. در این بازی آرژانتینی‌ها تنها روی نبوغ لیونل مسی توانستند به پیروزی برسند.

وی با تمجید از بازی تیم ایران ادامه داد: از بازی تیم ملی ایران در این دوره از رقابت‌های جام جهانی بسیار لذت بردم. این تیم در تمامی خطوط با هماهنگی کار می‌کند و این نشان از نظم تیمی ایران دارد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال برزیل در خصوص کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ایران گفت: کی‌روش یکی از بهترین مربیان دنیاست و با بازی‌هایی که تیم ایران در جام جهانی انجام داد، این مربی عیارش را به نمایش گذاشت. کی‌روش با سیستم‌هایی که در جام جهانی نشان داد، ثابت کرد که برای هر دیدار برنامه خاصی دارد.

دنیلسون در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ایران به دور بعدی مسابقات جام جهانی صعود خواهد کرد یا خیر، گفت: ایران یک بازی حساس برابر بوسنی دارد اما صعود این تیم بستگی به دیدار آرژانتین و نیجریه هم خواهد داشت. به هر شکل علی‌رغم بازی خوب ایران در جام جهانی و منطقی که در بازی این تیم حکم فرما بوده است باید نگاه تیم ایران به بازی نیجریه باشد.



هافبک تهاجمی تیم فوتبال برزیل در جام جهانی ۲۰۰۲ کره و ژاپن در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه کدام یک از بازیکنان تیم ایران را پسندیده است، عنوان کرد: من بازی اشکان دژاگه را خیلی می‌پسندم و چون او نیز مثل من در پست هافبک هجومی بازی می‌کند از نحوه فوتبالش لذت می‌برم.

دنیلسون در خصوص اینکه کدام تیم قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل خواهد شد و آیا تیم ملی کشورش می‌تواند به این عنوان برسد، خاطرنشان کرد: قهرمانی برزیل و همینطور پیش‌بینی اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود سخت است. صحبت درباره اینکه آیا برزیل قهرمان خواهد شد یا نه ممکن نیست.

وی همچنین در خصوص شانس تیم ملی آرژانتین گفت: آرژانتین تا آن اندازه که پیش از این می‌گفتند تیم بزرگی نبوده است. در دیدارهای اخیر این لیونل مسی بود که توانست تیم آرژانتین را نجات دهد و در نبود این بازیکن آلبی سلسته با مشکل مواجه می‌شد.

هافبک هجومی سابق تیم بتیس اسپانیا در خصوص تأثیراتی که جام جهانی در کشور برزیل گذاشته عنوان کرد: برای ما و مردم کشورمان خوب است که جام جهانی در برزیل برگزار می‌شود و کشورمان از لحاظ مختلف سود خواهد برد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.