سرمربی استرالیا با وجود شکست تیمش مقابل مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی تأکید کرد بازیکنانش در جام بیستم درخشش خوبی داشته‌اند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنگه پوستچ‌اوغلو، سرمربی استرالیا پس از شکست ۳ بر صفر شاگردانش در آخرین دیدارشان از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت: از اینکه از گردونه رقابت‌های جام جهانی کنار رفتیم ناراحت نیستیم، چون در این تورنمنت درخشیدیم و هدف درستی هم داشتیم. ما مثبت‌اندیش بودیم و با حمایت از یکدیگر برخی از بهترین تیم‌های جهان را به دردسر انداختیم. شاید ما در حال حاضر جزو ۱۵ تیم برتر جهان نباشیم ولی سعی کردیم حریفان خود را تحت‌فشار قرار دهیم و فاصله خودمان با آنها را کم کنیم. فکر می‌کنم مردم استرالیا هم به خاطر تلاشی که در برزیل داشتیم از ما حمایت کردند.

وی افزود: این بازی را مقابل اسپانیا خیلی خوب شروع کردیم ولی در ادامه فضای لازم را به اسپانیایی‌ها دادیم. ما بازی را خوب شروع کردیم ولی هر چه به پایان بازی نزدیک می‌شد، خسته‌تر می‌شدیم. اسپانیا هم به خوبی از موقعیت‌هایش استفاده کرد و شرایط را برای ما دشوار کرد.

سرمربی استرالیا تصریح کرد: البته این شکست سنگین مقابل اسپانیا پایان تلخی را برای ما رقم زد. ما تنها کمی خسته هستیم، چون از مدتی پیش برای حضور در این مسابقات سخت تلاش می‌کردیم. برای خیلی از بازیکنان‌مان انجام این سه بازی تلاشی فوق‌العاده بود ولی این سطحی بود که باید به آن می‌رسیدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.