سرمربی تیم ملی نیجریه با تمجید از عملکرد ایران برابر آرژانتین گفت: اگر به لطف حرکت انفرادی کاپیتانش نبود،‌ آلبی‌سلسته نمی‌توانست شاگردان کی‌روش را شکست دهد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال پیروزی یک بر صفر تیم ملی نیجریه برابر بوسنی و هرزگوین که عقاب‌ها را در جدول گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ با ۴ امتیاز به رده دوم رساند و شانس آنها را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی بیشتر کرد، گفت: تمام مردم غرب آفریقا خوشحال هستند. غنا (با تساوی ۲ بر ۲ برابر آلمان مدعی) نتیجه دلخواهش را گرفت و ما هم بردیم. امشب یک شب فوق‌العاده برای قاره آفریقا بود.

کشی ۵۲ ساله در ادامه به تمجید از عملکرد شاگردانش که برای دومین بار متوالی در جام جهانی دروازه خود را بسته نگه داشتند، پرداخت و  درباره شانس صعود تیمش به دور بعد که با کسب تساوی یا پیروزی برابر آرژانتین در دور آخر بازی‌‌‌های مرحله گروهی محقق می‌شود اظهار داشت: روحیه جنگنده‌ای که ما نشان دادیم عالی بود. هرگز این‌گونه فکر نکر‌ده‌ام که ما شانسی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی نداریم.

وی ادامه داد: من بازیکنانی دارم که از عهده نتیجه گرفتن از آرژانتین بر می‌آیند. کار سختی پیش رو داریم اما به تیم ملی ایران نگاه کنید. اگر به لطف حضور مسی نبود، آرژانتین نمی‌توانست ایران را شکست دهد. ما باید برای بازی برابر سخت تلاش کنیم.

نیجریه در آخرین بازی خود در مرحله گروهی حتی با کسب یک تساوی برابر آرژانتین هم می‌تواند صعود خود را به مرحله بعد قطعی کند اما عقاب‌ها در صورت پیروزی بر آلبی‌سلسته به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد می‌شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.