مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال ایران از کارلوس کی‌روش و تمامی مردم ایران به عنوان برگ برنده این تیم در دیدار مقابل آرژانتین یاد کرد.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به برزیل، هاشم‌ بیک‌زاه، مدافع - هافبک تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی ایران و آرژانتین اظهار داشت: از کی‌روش که با وجود مصدومیت من را به اینجا آورد تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که «آیا فردا می‌تواند به میدان برود؟»، عنوان کرد: بازی من به نظر کی‌روش بستگی دارد اما آماده‌ام یک یا ۹۰ دقیقه بازی کنم.

بیک‌زاده در مورد اینکه برای بازی با آرژانتین چقدر انگیزه دارد، اظهار داشت: این فرصت طلایی برای فوتبال ایران است که مقابل آرژانتین بازی کنیم. آرژانتین بازیکنان بزرگی دارد و تیم خوبی است. شاید توقع برد از ما نباشد و این کارمان را راحت می‌کند و می‌تواند تمرکز بازیکنان ما را بیشتر کند. ما برای این بازی آرامش داریم و تمام وظایف‌مان را انجام می‌دهیم.

مدافع - هافبک تیم ملی ایران پیش بینی خود از نتیجه دیدار مقابل آرژانتین را اینچنین مطرح کرد: نتیجه دست خداست و ما وظیفه و خواسته‌های کی‌روش را انجام می دهیم. برگ برنده ما تمام ایرانیانی هستند که قلب‌شان با ما و دعای‌شان پشت سر تیم است. کی‌روش هم برگ برنده دیگر ما در این بازی است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )