اسطوره فوتبال آرژانتین اعتراف کرد نمایش قاطعانه تیم ملی آلمان برابر پرتغال ترس دیگر مدعیان قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ از ژرمن‌ها را بیشتر کرده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو مارادونا با اشاره به پیروزی ۴ بر صفر تیم ملی آلمان مقابل پرتغال در دور نخست از دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ به شبکه تلویزیونی دِسوردای ونزوئلا گفت: ما شاهد یک آلمان ویرانگر بودیم، تیمی که یک بازی بی‌عیب و نقص را به نمایش گذاشت. آلمانی‌ها با فوتبالی که برابر پرتغال ارائه کردند و قدرت بدنی فوق‌العاده‌شان بسیاری از تیم‌ها را نگران کردند.

نتیجه‌ای که ژرمن‌ها برابر پرتغال، کسب کردند همان نتیجه‌ای بود که ۴ سال پیش در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی برابر آرژانتین تحت هدایت دیه‌گو مارادونا کسب کردند.

کاپیتان تیم قهرمان جام جهانی ۱۹۸۶ با اعتراف به اینکه از تماشای بازی شاگردان یواخیم لو برابر پرتغال تحت تاثیر قرار گرفته است، گفت: حرکات آلمان بسیار هوشمندانه بود. به نظر من اگر آلمان همین ریتم بازی را حفظ کند آن وقت باید این تیم را حسابی جدی گرفت.

در پیروزی ۴ بر صفر آلمان برابر پرتغال، توماس مولر اولین بازیکن جام بیستم شد که هت‌تریک می‌کند. مارادونا که برای مولر لقب «استخوانی» را انتخاب کرده، در تمجید از هافبک هجومی تیم بایرن مونیخ گفت: مولر در بدنش هیچ عضله‌ای ندارد اما با این حال او پرتغال را درید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.