سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی از نمایش شاگردانش در دیدار برابر روسیه راضی است. او می گوید تیمش در دیدارهای بعدی بهتر خواهد شد و می تواند به دور بعد صعود کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال کره جنوبی درحالی که برابر روسیه با یک گل جلو بود گل تساوی را دریافت کرد تا بعد از ایران نخستین تیم آسیایی باشد که در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل امتیاز کسب می کند.

سرمربی کره با وجود اینکه تیمش پیروزی را با تساوی عوض کرد اما از نمایش شاگردانش و نتیجه به دست آمده رضایت دارد. هونگ میونگ در نشست خبری بعد از بازی گفت: مهم ترین چیز در بازی نخست این است که تیم شما شکست خورده از میدان بیرون نیایید. من از نتیجه به دست آمده رضایت دارم و باید به ستایش از تمام بازیکنانم بپردازم.

او گفت: در رقابت های همچون جام جهانی بازی نخست سخت ترین و مهم ترین بازی است چرا که تمام تیم و کادر فنی فشار زیادی را تحمل می کنند. براین باورم که شاگردانم نهایت تلاش خود را در میدان داشتند و چه از نظر تاکتیکی و چه از نظر بدنی خوب ظاهر شدند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کره جنوبی ادامه داد: بازیکنان کره جنوبی در این دیدار با نهایت ذکاوت و هوش بازی کردند. ما نمایش خوبی در این دیدار داشتیم و از نتیجه به دست آمده و عملکرد بازیکنان رضایت داریم. روسیه تیم بسیار خوبی است و ما توانستیم برابر این تیم یک امتیاز به دست آوریم.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی با تیم های روسیه،بلژیک و الجزایر همگروه است. در این گروه بلژیک در حالی که در نیمه نخست با یک گل برابر الجزایر عقب بود در نهایت دو گل به ثمر رساند تا نخستین تیم سه امتیازی این گروه باشد. سرمربی کره جنوبی معتقد است که تیمش در گروه سختی قرار گرفته است، اما به صعود امیدوار است:" ما د رگروه سختی قرار گرفته ایم اما به صعود امیدوار هستیم. می توانیم در بازی های بعدی جبران کنیم. برای صعود به دور بعد باید پیروز شد. براین باورم که می توانیم در دیدارهای بعدی نمایش بهتری داشته باشیم و در نهایت جواز صعود به دور بعد را به دست آوریم. به هرحال بازی نخست سخت و استرس ساز است با این حال ما یک امتیاز به دست آوردیم و من از نتیجه راضی هستم. امیدوارم که در دیدارهای بعدی هم خوب ظاهر شویم تا شایسته صعود به دور بعد باشیم."

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.