مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان تیم ملی از نظر دوندگی نشان دادند که خیلی خوب می‌توانند مقابل تیم‌های بزرگ بازی کنند.
امیر حاج‌قاسم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که شب گذشته بازیکنان تیم‌ملی دوندگی زیادی داشتند و به نظر شما آیا این دوندگی‌ها در بازی‌های بعدی روی کیفیت بازی تاثیر منفی نخواهد گذاشت،‌ گفت: صددرصد بازی از نظر کیفی ایده‌آل نبود، اما بازیکنان ما از نظر دوندگی نشان دادند که خیلی خوب می‌توانند مقابل تیم‌های بزرگ بازی کنند امیدوارم در دیدار بعدی مقابل آرژانتین و بوسنی نیز آنها به همین میزان دوندگی ادامه دهند البته باید ریکاوری آنها طوری باشد که بتوانند در بازی بعدی هم به همین اندازه دوندگی داشته باشند.

وی در ادامه گفت: مقابل نیجریه ما ۹۰ دقیقه دفاع کردیم و تاکتیک خاصی نداشتیم اما از نظر دوندگی می‌توانیم بگوییم که بازیکنان ما خیلی عالی بودند.

مربی بدنساز باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که کی‌روش تاکید داشت که باید دوندگی بازیکنان بیشتر شود و حالا با این دوندگی که آنها داشتند فکر نمی‌کنید مقابل آرژانتین افت ‌کنند، گفت: باید ببینیم کی‌روش روی ریکاوری چقدر کار کرده است. تمرینات آنها به چه صورت بوده، فکر می‌کنم نمی‌توانیم قطعی راجع‌ به این موضوع صحبت کنیم. بچه‌های ما از نظر بدنی رشد کرده‌اند و انگیزه آنها بالا رفته است به هر حال حضور در جام‌جهانی ناخودآگاه باعث می‌شود انگیزه بازیکنان بالا برود و دوندگی بیشتر بشود. باید ببینیم تا بازی بعدی که چند روز فرصت داریم بازیکنان چقدر می‌توانند ریکاوری کنند.

 

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، برابر تیم ملی نیجریه به تساوی بدون صفر رسید و بازی بعدی خود را نیز ۳۱ خرداد برابر آرژانتین برگزار می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.