سرپرست تیم ملی فوتبال ایران معتقد است تیم ملی برابر نیجریه یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام داده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهدی محمدنبی پس از تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر نیجریه در نخستین دیدارش در جام جهانی ۲۰۱۴ گفت: با توجه به شیوه‌ای که کی‌روش در تیم ملی پیدا کرده بود، به زمین رفتیم تا نتیجه بگیریم. ما به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی بودیم اما در نهایت فقط یک امتیاز نصیب‌مان شد. امیدوارم در بازی بعد به هدفمان برسیم.
وی افزود: بازیکنان ما به خوبی در این بازی جنگیدند و به نظرم این بازی یکی از بهترین بازی‌هایی بود که تیم ملی از نظر بازی درگیرانه و فیزیکی انجام داد. مهم‌ترین نکته بازی این بود که متوجه شدیم که بازیکنان ما می‌توانند آنچه را که مربی از ما می‌خواهد انجام دهند.
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران درباره روحیه ملی‌پوشان پس از این تساوی نیز گفت: باید بعد از بازی به رختکن تیم می‌رفتید تا ببینید بازیکنان چه حالی دارند. آنها از نظر روحی فوق‌العاده بهتر شده‌اند. اما کار سخت است و باید تا شنبه صبر کنیم.
وی درباره بازی آینده تیم ملی برابر آرژانتین هم اظهار کرد: امشب به سائوپائولو پرواز می‌کنیم و باید تا شنبه منتظر باشیم تا ببینیم با مسی و آرژانتین چه کار کنیم.
دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران درباره نتیجه دیدار برابر آرژانتین نیز گفت: نتیجه بازی با نیجریه را پیروزی ایران پیش‌بینی کرده بودم که مساوی شد، پس پیش‌بینی می‌کنم آرژانتین را می‌بریم که حداقل آن بازی هم مساوی شود! (باخنده)
نبی در پایان تاکید کرد که به دلیل تساوی تیم ملی برابر نیجریه به هر یک از اعضای این تیم سه هزار دلار پاداش از سوی فدراسیون فوتبال تعلق گرفته است.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.