سرمربی تیم ملی نیجریه با شوخی‌هایش در نشست خبری قصد داشت به نوعی اعتماد به نفس خود را نشان دهد.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به برزیل، نشست خبری استفان کشی سرمربی تیم ملی نیجریه در شرایطی برگزار شد که سرمربی این تیم در طول این نشست با خنده‌های خود سعی داشت ضعف در پاسخگویی‌اش را به نوعی جبران کند. وی از خود راضی نشان می‌داد و می‌خواست با شوخی و دست انداختن خبرنگاران به نوعی اعتمادبه‌نفس خود را نشان دهد.

کشی در مواقعی که برخی از خبرنگاران سوال‌هایی خلاف میلش می‌پرسیدند با شوخی‌های کلامی از جواب دادن فرار می‌کرد و طرز برخورد و برخی از شوخی‌های او با خبرنگاران، ما را به یاد برخی از مربیان وطنی می‌انداخت!

در این حین وقتی خبرنگار تسنیم خواست سوالی از سرمربی نیجریه به عنوان تنها خبرنگار ایرانی حاضر در این نشست بپرسد، وی به قصد دست انداختن خبرنگار تسنیم به او گفت: آیا تو انگلیسی صحبت می‌کنی؟ در ادامه خبرنگار تسنیم نیز در پاسخ به او با قاطعیت گفت: من ایرانی هستم و با شما فارسی صحبت می‌کنم.

سوال خبرنگار تسنیم در خصوص این شایعه که رئیس‌جمهور نیجریه قرار است در صورت صعود تیم ملی این کشور به مرحله بعد به بازیکنان این تیم پاداش بدهد، بود که این سوال سرمربی نیجریه را آشفته کرد و او سعی کرد این موضوع را تکذیب کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۵ )